O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 lipca 2017

147. Karteczkowo

 Witam serdecznie:-)
 
Kochane dziewczyny dziękuję wam za wszystkie komentarze i za życzenia dla synusia z okazji urodzin:-)

Koniec lipca a ja się wyrobić z karteczkami nie mogę:-(:-(:-( masakra jakaś.  Dziś pokaże szybkie karteczki jakie na kolanie zrobiłam.  Nie ma tu takiej z której jestem zadowolona ale trudno nie chce odpuścić zabawy tym bardziej ze nigdy się nie spóźniłam i nie odpuściłam pomimo krytycznych momentów. Ale co ja będę się rozpisywać pokaże co jest.
Wybaczcie jakość zdjęć ale godz nocne nie należą do najlepszych fotek:-P

Wytyczne u Uli to:

 I moje skromne karteczki:




kolaż:


Natomiast u Ani w tym miesiącu tematy wymyśliła Iwonka która piękne tworzy hafciki.
A tematy na banery mówią wszystko:


Tematy fajne, prościutkie i wiele hafcików sobie wybrałam ale.....  się nie udało:-(
Pierwsza wielkanocna z Przebiśniegami które są na grafice(mam nadzieje ze dojrzycie).



Lato u mnie z wieloma rzeczami się kojarzy. Ale ponieważ nie wyjeżdżam w tym roku nigdzie wiec żadnej karteczki z wczasów nie będzie a udało mi się wyszyć róże które właśnie latem kwitną pięknie.




No i z łaska cukrowa minimalizm totalny i lichy druk z domowej drukarki:


i wszystkie razem:



Tak więc karteczki liche są mam nadzieje ze i Ulka i Anulka mi zalicza a biedna żaba się nie rozchoruje na niestrawność.

Niestety lipiec to ciągła wędrówka z blokowiska na działke i kiedy wracam wieczorem najzwyczajniej w świecie nie mam siły siadać do krzyżyków a miałam jeszcze jedną ważną rzecz do wyszycia ale to pokaże za parę dni kiedy już dostanie się w odpowiednie ręce.

 A na zakończenie mała prywata moja gwiazda dziś (pon) skończyła już pół roczku ech czy ten czas za szybko nie leci.


Mam nadzieję że ktoś dotrwał z tymi moimi wypocinami do końca. 

Miłego słonecznego tygodnia wam kochane życzę.

Pozdrawiam serdecznie:-)

23 komentarze:

  1. Agnieszko! Widać że i na kolanie ładne karteczki wychodzą, Wszystkie są Urocze, ładne masz dzieci , A to maleństwo Prześliczne, Wszystkiego Najlepszego dla małej Jubilatki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki wyszły ślicznie, więc naprawdę nie ma co narzekać. A najmłodsza giazda i strasi gwiazdorzy prezentują się świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się karteczki podobają. Bardzo. Wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Agnieszko,maruda z Ciebie,co ty chcesz od tych kartek ??? Przecież nic im nie brakuje,są super 😃
    Księżniczka w ramionach braci,jaka zadowolona,dużo zdrówka dla calej trójki 😍
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, czasami i na kolanie trzeba, ale Twoje karteczki wyszły ślicznie!
    Grafiki pięknie oprawiłaś, a haftowana różyczka zachwyca.
    Pozdrowionka dla Wikusi i super opiekunów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko lato rządzi się swoimi prawami i nie ma się co martwic że hafty nie powstały , a właściwie powstał tylko jeden . I tak podoba mi się bardzo , różyczka jest śliczna. Ale i pozostałym niczego nie brakuje. Dla mnie ważne że mimo nawału obowiązków dałaś radę!! A Twoja Księżniczka z chłopakami słodziutka .
    Miłego dnia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzielnie znosisz to lato Agnieszko. Dzieciątka masz cudowne :) Karteczki bardzo ładne :) Słonka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki cudowne! a dzieciaczki urocze:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są Twoje karteczki! Każda ma swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdanie karteczki są bardzo ładne !!! :) Podoba mi się, że nie odpuściłaś. Dzieci cudowne.

    Miłego tygodnia Wam życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz wspaniałe dzieci :) Karteczki śliczne, a haftowana róża piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wiem dlaczego jesteś taka krytyczna w stosunku do siebie... Kartki są ładne i niczego im nie brakuje! Porywam do galerii i zapewniam, że żaba nie dostała niestrawności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kartki, gustowne, nie ma się do czego doczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne karteczki zrobiłaś :) A latem tak to już jest, że korzystamy z ładnej pogody i łapiemy słoneczko na zimowe zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agniesiu, te karteczki są piękne i wcale nie powinnaś być wobec nich krytyczna.
    Masz fajnych dwóch dżentelmenów i słodką księżniczkę.
    Pozdrawiam serdecznie, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki sa przeurocze, ale twoja gromadka jest najpiekniejsza na świecie. Pozdrawiam i życze dżo radości z pociech.

    OdpowiedzUsuń
  17. to że zrobione szybko i w pospiechu nie znaczy źle... bardzo ładne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Skromne kartki są pełne uroku i elegancji .Mnie się podobają :-D Czas niestety pędzi co widać najlepiej po dzieciach :-D Niech się zdrowo chowają i dają mnóstwo powodów do radości rodzicom :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo cenię sobie ręcznie robione kartki.Pozdrowienia dla dzieciaków. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja uważam że karteczki są śliczne. ...każda ma coś w sobie wyjątkowego i na dodatek włożone serce w jej powstanie:-)
    Świetną masz ekipę skarbów. ..mała księżniczka wśród dwójki takich gentelmenów wygląda genialnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. karteczka z różami podbiła moje serducho, kocham te kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne karteczki:)
    cudna rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, najpiękniejsi na końcu, mała ksiezniczka w obstawie starszych braci, miód na serce!!! A karteczki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń