O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 lipca 2017

140. Miś Fizzy Moon nr 3




Kochane dziękuję wam bardzo za słowa wsparcia. Ciężko mi na sercu ale co zrobić taka natura, spłata figla i trzeba się z tym pogodzić.

Niestety nie wyrobiłam się w czasie z misiem Fizzy Moon u Ani. 


Podesłałam jej owego nicponia ale nie wiem czy mi zaliczy jeszcze go na czerwiec, najwyżej przejdzie na kolejny etap.
A dzisiejszy miś to słodziak leżący na księżycu. Takiemu to dobrze:-D
Kolorki trochę pozmieniałam niż we wzorze. Miś dostał ramkę i za chwilę zawiśnie na ścianie.






Dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze:-)

Życzę miłego słonecznego tygodnia. Buziaki:-)

20 komentarzy:

  1. Ania na pewno zaliczy :) Miś słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, masz rację, jemu to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, prześliczny ten misiaczek i tak słodko sobie śpi.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki wybrałaś, Agnieszko!
    Misiaczek świetnie prezentuje się w tej ramce.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko misiowi to dobrze tak słodko sobie śpi.
    Uroczy haft.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście słodziak, to uroczy i śliczny obrazek.
    Pozdrawiam Cię Agnieszko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym misiem chyba wszystkie hafty są bardzo urokliwe :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mu zazdroszczę!;)Super misiek.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziak :) Kocham Misiaki :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiemu do dobrze ^_^
    Przesympatyczny śpioszek

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, misiek piękny!!! Pewnie Ania zaliczy :DDD.
    Bardzo dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń