O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 kwietnia 2017

129. Karteczkowy kwiecień

Dziś będzie karteczkowo. 
Wiadomo że w tym miesiącu wypadły święta wielkanocne więc do świąt nie zabrałam się do karteczek bo miałam do roboty jajca a po świętach jakoś tak zaraz z lenistwa nie chciało mi się. Co prawda zaczęłam haftować dwie karteczki ale od soboty niestety dopadł wirus zarówno mnie jak i Wikusię co jest najgorsze bo mała się męczy z katarem i okropnie zachrypnięta jest dlatego siedzę prawie cały czas przy niej aby mieć ją na oku a skupić się na xxx nie mogę i hafciki skończę kiedy indziej.

Karteczki są  lichutkie ale mam nadzieję że szefowa Ania i Ula mi zaliczą-może w maju się poprawię haha choć nie obiecuję.

W kwietniu u Anulki projektantką była Lidzia z misiowego zakątka 
                                      
           Banerek z tematami karteczek:


Aniu po raz pierwszy odkąd zaczęłam kartkowanie u ciebie nie mam karteczki haftowanej:-(-straszne to dla mnie no ale, nadrobie kiedyś.

 no to zaczynam od karteczki ze żłóbkiem-recykling ze starej kartki znalezionej u mamy:



karteczka z misiem:



 i jeszcze dwie z misiem ale takie zimowe -powędrują one w grudniu do szkoły na kiermasz 




druga karteczka z misiem która powędruje również do Uli:


i karteczka w kształcie jajka-a nawet dwie 




i na koniec kolaż:


U Ulci mieliśmy w tym miesiącu luz można było dowolną tematykę wykonać byleby była karteczka wg mapki:



 U mnie są trzy karteczki:







i kolaż






Zdjęcia są jakie są ale za oknem szaro, buro i ponuro. Na dodatek ciągle jak nie pada to kropi lub mży albo jak wczoraj deszcz ze śniegiem sypnie, gdzie ta wiosna się zapodziała to ja nie wiem. Tęskno mi już za słoneczkiem, na działce zaraz tulipany mi przekwitną-bynajmniej z opowieści męża wiem że kwitną lub jak przywiezie mi bukiet do wazonu.
''Ach kwiecień plecień''

Lecę do żaboli wrzucić posta a wam kochane życzę udanej majówki i słonka.
Jeszcze post z misiem Fizzy mnie czeka ale to może na majowe święta go zostawię.
Dziękuję za wasze komentarze.

Pozdrawiam serdecznie:-)


czwartek, 20 kwietnia 2017

128. To takie miłe...

Kochane w ten wreszcie ciut słoneczny dzionek lecę Wam podziękować za życzenia wielkanocne, zarówno te zostawione pod ostatnim postem jak i te które mogłam wziąść w rękę i przeczytać.
Dziękuję także za piękne komentarze jajeczek które zrobiłam. 

A teraz zobaczcie jakie śliczne karteczki do mnie przywędrowały od

Anitki



Reni



Anetty



i Marzenki



Parę dni przed świętami dostałam także paczuszkę od Dagmary
Pamiętacie niedawno ART-PIASKOWNICA miała 8 urodziny i oprócz nagród od sponsorów każda z projektantek owego bloga przygotowała jakiś upominek dla osoby która pozostawiła komentarz.
 Mi udało się złapać nagrodę u Dagi. Jest to śliczne pudełeczko które zostało wypełnione czekoladkami i cudna broszka sówka. Zresztą zobaczcie same:







Dodatkowo po raz pierwszy zrobiłam zakupy w Magicznej kartce. Pierwszy ale nie ostatni bo papiery są śliczne a i gratisy miło było dostać:-)
A zakupiłam sobie oto takie papierki(niektóre już w użyciu do tworzenia kwietniowych karteczek)



 i gratisy jakie dostałam:

Dzięki tym papierom udało mi się stworzyć imieninową kartkę dla Marzenki-ponieważ karteczka doszła mogę ją pokazać. Jest to mój debiut-karteczka składana kursik zaczerpnięty na blogu magicznej kartki.



I kończąc dzisiejszego posta chcę tylko jeszcze pokazać jak moje najmłodsze szczęście już urosło:


Na dziś to tyle. lecę sie kartkować dalej póki mała jeszcze śpi.
Buziaki:-)

wtorek, 18 kwietnia 2017

127, Candy w Lemoncraft

Święta już minęły, jednak w Lemoncraft ,zajączek dalej łaskawy i chce szczęśliwą osobę wylosować i najnowszą kolekcję papierów podarować:-)

Zobaczcie same jakie cudowne kolorowe papiery są do zgarnięcia, kolorystyka cudna.

Kolekcja ''Daydream''


piątek, 14 kwietnia 2017

126. Ostatnie wielkanocne i wesołych

Kochane tak urosłam po waszych komentarzach pod jajcem że boję się upadku haha.
Bardzo się cieszę że jajko wam się podobało, nowa właścicielka też zadowolona a to najważniejsze.

W międzyczasie powstało jeszcze parę jajek z quillingu i za chwilę pokaże. 
 Nie mam paru uwiecznionych a szkoda bo chciałam zapytać was o opinie i kolorystykę-wyszło tak że we wtorek późną nocą kończyłam dwa jaja a w środę rano znajoma zadzwoniła czy mam jakaś ozdobę na zbyciu dla nauczycielki. 
No cóż kasą nie pogardzę bo wiadomo się przyda to też sprzedałam a robiłam dla siebie w takiej kolorystyce jaka mi pasowała no cóż. Zrobić nowego już za bardzo nie mogłam bo pasków brak zostały same czerwienie. Trzeba teraz zakupy poczynić,i skręcać w wolnej chwili już na bombki. 

Kwiecień a ja tu z bombkami wyskakuje-wiem wariatka ze mnie:-)

 Zanim jednak pokażę wam quillingowe jaja chcę pochwalić się  zrobionym jajkiem metodą haftu. Jest to mój debiut jeśli idzie o jajco. Może troszkę krzywo mi wyszło to karczochowanie wokół niego ale trudno, musi być jakie jest.

A oto ono z jednej i drugiej strony:



No i jak wspomniane wcześniej jajca paseczkowe ustawione z haftowanym aby już nie przedłużaćposta bo wiadomo czas cenny w ostatnich przygotowaniach.
Jajca zgłaszam na wyzwanie:

https://diytozts.blogspot.com/2017/04/18-wyzwanie-jajcarny-kwiecien.html






Kochane!

  Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, 

niech Zmartwychwstały Jezus Chrystus 

napełnia Wasze serca wiarą i nadzieją. 

Życzę Wam, aby tegoroczny stół był obficie zastawiony 

i nie zabrakło przy nim nikogo bliskiego, 

a czas ten był okazją do odpoczynku 

i zebrania sił na wyzwania codziennego życia.

 Wesołego Alleluja!

 



sobota, 8 kwietnia 2017

125. Jajco wielkanocne

Witajcie kochane:-)

Na wstępie chcę Wam serdecznie podziękować za wspaniałe komentarze pod wcześniejszym postem karteczkowym. Cieszę się że spodobały się moje wypociny-bo ciężko mi ostatnio z tym robótkowaniem.

Dziś chcę zaprezentować jajco wielkanocne-w tym roku wszystko co zostało mi z ubiegłego zostało sprzedane dzięki uprzejmości sprzedawcy w pobliskim sklepie chemicznym. Mało chyba w dzisiejszych czasach tak bezinteresownych osób którzy sami z siebie zaproponują aby przynieść do nich do sklepu towar a on może mi sprzedać. Mi się udało i ponieważ już nie miałam jajek przyszło mi nogą bujać wózek a w paluchu wziąść igiełkę paski i tworzyć jajka kolejne.

Pokażę dziś jajko robione na specjalne zamówienie- pani zażyczyła sobie aby jajo się otwierało, hm dobrze że miałam jedną taką sztukę. W środku ma dziecko mieć włożona kasę w prezencie-nawet całkiem fajny pomysł. A ponieważ jajco jest duże więc sporo mi zajęło czasu.

A oto jak wygląda- zdjęcia z każdej strony




i kolaż:

Swoje jajco gigant zgłaszam do następujących zabaw:

na Linkowe party u Bogusi




 także tu:

Wyzwanie wielkanocne 

 oraz tutaj:

18 WYZWANIE - Jajcarny kwiecień


 A już niedługo znów zawitam z jajcami-będzie kilka ale to już będą ostatnie w tym roku:-)
Miłego weekendu kochane Wam życzę i dużo słonka:-)
Buziaki:-)