O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 sierpnia 2017

148. Fizzy Moon nr4 w metryczce

Witajcie w ten kolejny upalny dzień.

Na wstępie dziękuję wam za wspaniałe komentarze pod karteczkami. No niestety jestem wybredna co do swoich prac i karteczki lipcowe średnio mi się podobają.

Ale dziś mam hafcik  z którego jestem zadowolona:-D:-D

W tym roku moi rodzice po raz kolejny zostali dziadkami. 17 lipca urodził się nam Wojtuś mój bratanek. Ech wreszcie mój brat założy rodzinę hihi.

Wiadomo że w odwiedziny jadąc trzeba coś ze sobą zabrać, wiec oprócz standardowych upominków postanowiłam wyszyć metryczkę na pamiątkę.
Akurat wyszywałam kolejnego misia w zabawie u Ani i postanowiłam jego dać do metryczki.
Ale nie byłabym sobą gdybym nie strzeliła gafy. ......oj jaka ja wściekła byłam że pół godz na pruciu spędziłam.
A co to za gafa? Ano źle dobrałam wielkość czcionki-chciałam aby dobrze była widoczna i masz ''babo placek'' toć to źle wygląda. Tu foto już wyprutej wagi.


 a tak po poprawce wygląda hafcik przed praniem:


A po oprawieniu mamy taki  obrazek:




Pamiątka jest prezentem więc zgłaszam ja do zabawy całorocznej u Reni oraz do zabawy w Art-Piaskownicy pt  ''  PRZYDA SIĘ - do pokoju dziecka''




A w ogrodzie ostatnio troszkę kolorowo się zrobiło. Co prawda liche te roślinki po gradobiciu ale i tak cieszą oko:

 funkie, pięciornik obsypany kwiatem , hortensjka i jeśli się nie mylę mikołajek alpejski-ale nie mam 100%pewności

hortensja bukietowa sadzona wiosną(-to co ocalało)-pięknie się przebarwia, mieczyki zaczynają kwitnąć


Róża także w tym roku kupiona, nieśmiało zakwitła, liatra kłosowa kończy kwitnienie


malwy zawsze oko cieszą-choć nie wiem co się stało miałam różne kolory a został mi ten i różowa (brak foto)

i budleja-zaledwie jedna gałązka w tym kolorze ale jakie piękne motylki do niej zlatują. Nie znałam tej roślinki wcześniej ale jesienią zawitają kolejne bo motyle wspaniale nad działką latają dzięki niej.


zakupiłam parę iglaczków rozłożystych:


i na zakończenie bukiet mieczyków do domu Kubuś mi przywiózł:



 Tasiemiec mi wyszedł niesamowity ale korzystam z okazji że mam wolną chwilkę aby wrzucić posta. Niestety mniej mnie na blogu bo nie wyrabiam się czasowo z niczym.
Ogórki wołają aby je wekować, upał daje popalić nie tylko mi ale i Wikusi i od paru dni nocami walczymy z gorączką, dziś widzę że pojawiają się krostki więc mam nadzieję że to typowa trzydniówka bo lekarka nic nie widzi niepokojącego.
A do tego stoi stos pudeł do pakowania-oj zmieniam wreszcie swoje trepowskie osiedle na domek na wsi. Co prawda nie na swój własny ale chwilowo odstąpiony przez znajomego i co mnie najbardziej cieszy będę miała 10 min spacerkiem na działkę.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu i tygodnia:-)

Oby ciut chłodniejszego:-)




23 komentarze:

  1. Ale śliczna ta metryczka! Upał, to prawda, daje wszystkim popalić! Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś piękną metryczkę, będzie cudną pamiątką dla Rodziców jak i Maluszka
    Bardzo dziękuję że jesteś z nami i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiek słodziutki, a metryczka cudowna:) Mieczyki przepiękne, a te niebieskie zachwycające. Udanej przeprowadzki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko! Metryczka jest prześliczna,A w tej rameczce jest przeurocza, Kwiatki w ogrodzie masz Wspaniałe , A bukiet w wazonie Cudowny ,Uwielbiam te Kwiaty - Pozdrawiam Cię Cieplutko i miłej przeprowadzki życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Metryczka jak malowana! Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Metryczka jest cudna , ten misio zatopiony w poduszcze przesłodki i super te kolorowe literki. Mieczyki masz piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna metryczka, oryginalna. Podziwiam Twój ogród... bardzo mi się podoba, niestety ja nie mam większego pojęcia o uprawie różnych roślin ogrodowych. Mam maleńki skrawek, na którym sadzę różne kwiatki, ale tak właściwie bez pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metryczka :) Wszystko ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię Agnieszko, wspaniale sobie ze wszystkim radzisz. Mam nadzieję, że przeprowadzka pójdzie szybko i bez większych problemów a na nowym miejscu będzie Wam się żyło szczęśliwie. W ogródku masz bardzo kolorowo. Budleja to piękna roślina, popularnie motyli krzew. Moja niestety zmarzła.
    Metryczka wyszła ślicznie, Wojtuś będzie miał piękną pamiątkę. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna metryczka dla Wojtusia powstała spod Twoich dłoni Aguś! To prawda, upały dają się we znaki, u mnie na szczęście dziś troszkę chłodniej. Ciepluteńko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki misio i piękna pamiątka dla maluszka!!!Powodzenia w przeprowadzce:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Agusiu, przepiękna metryczka - Wojtuś będzie miał wspaniałą pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny pomysł a misiu kochany. Pamiątka cudowna. A o ogrodzie nie wspomnę. śliczności w nim i piękności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna metryczka wyszła :)
    Literki mogą się wydawać duże, ale moim zdaniem pasują tu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza w klimacie i kolorach pamiatka dla maluszka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Metryczka przecudna, śliczna pamiątka :)Bardzo mi sie też ramka podoba :) :) :) Roślinki masz ładne, niektórych w ogóle nie znam. A malutkiej zdrówka życze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ramka zakupiona w pepco. A Wiki miała standardowa trzydniowke na szczęście;-) ale dala nam popalić w tych upalach.

      Usuń
  17. Aga, metryczka wyszła Ci cudna!!! Jak to dobrze, że natura nawet bo najgorszej nawałnicy potrafi się odrodzić :). Będziesz miała piękny ogród :))).

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki misiaczek :-D cudowne roślinki ,budleję też muszę zakupić w tym kolorze ,mam tylko fioletową :-D Gratuluję przeprowadzki w spokojniejsze okolice :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piekne te kwiaty, mogłabym na nie patrzeć i patrzeć :)
    Misie Fizzy Moon uwielbiam, więc metryczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń