O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 lipca 2017

142. słodkości

Od samego rana lecę ze słodkościami gdyż na blogu ,, Klub Twórczych Mam,, słodki temat.




Ciasto przyda się na jutrzejsze urodziny syna, tort standardowo będzie ze sprawdzonej cukierni.

13 komentarzy:

  1. Narobiłaś ochoty na takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gosiu nie ma problemu, zapraszam :-):-)

      Usuń
  3. Zjadłabym. hehe Wszystkiego najlepszego dla syna. Dużo radości, miłości zdrowia i spełnionych marzeń. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś ale ochoty mi narobiłaś, chyba jutro też coś upiekę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciasto:) Wszystkiego najlepszego dla syna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ wygląda smakowicie! moc serdeczności dla Jubilata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pychota, zjadło by się trochę takich smakowitości
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. och jak ja bym zjadła to ciasto...
    Sto latek dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm chętnie bym się wprosiła na takie ciacho ;) dziękuję za udział w moim wyzwaniu w KTM ;)

    OdpowiedzUsuń