O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 marca 2016

66, Ostatnie karteczki w marcu

Witam serdecznie późną wieczorową porą:-)

Święta się skończyły miałam zasiąść i wrzucić fotki kartek właśnie w ten wolny czas ale oczywiście mój pech mnie nie opuszcza i ciągle coś mi pod górkę idzie w tym roku. ,,Przepiłam,, gdzieś kabel od aparatu i moa dzisiejsza jakość zdjęć jest o zgrozo do bani, ale ponieważ czas goni wrzucam fotkę zrobiona przy sztucznym świetle z telefonu.

Najpierw karteczka już ostatnia w zabawie u Ewuni. Na ostatnią zabawę jak większość z Was wie trzeba było użyć 8 dowolnych elementów z wcześniejszych etapów-niby proste a jednak czasem te proste rzeczy są najbardziej skomplikowane:-D
banerek:


i moja karteczka w której znajdują się obowiązkowe elemanty takie jak:
koszyczek, bazie, wiosenne kwiaty, pęknięta skorupka, napis, trawa, 3jaja+3kolory, kropki-media, zajączek-wielkanocnie, i większość wykonana igłą i nitką:-)


jeszcze na koniec mały kolaż wszystkich dziewięciu karteczek zrobionych na cel tej zabawy(nie są ułożone wg kolejnych tyg ale już nie mam na to dziś siły)




Ostatnia karteczka-w zabawie u Uli  chyba z którą najdłużej zwlekałam i została zrobiona w I dzień świąt-hehe tu Wielkanoc a ja kartke Bożonarodzeniową robiłam-wariactwo.....
banerek:


 i moja karteczka z kokardką:



Karteczki na marzec zakończone lecę wysłać do dziewczyn fotki a do Was wpadnę już wkrótce zdać relacje z kiermaszu na którym byłam a nie miałam kiedy nawet zasiąść-i zresztą na czym napisać posta.
Pozdrawiam serdecznie:-)

sobota, 26 marca 2016

65, Życzenia wielkanocne

Gdy nadejdzie Wielkanocny poranek
Niech spełnią się życzenia tęczowych pisanek...
Mazurków kajmakowych, bazi srebrzystych,
Bogatego zająca i kurczaczków puszystych.
Świątecznego nastroju, biesiady obfitej,
Lukrowego baranka, a w dyngusa - głowy wodą zmytej!

Wesołych Świąt życzę Wam kochani:-)


 A na pocieszenie dla tych którzy tak jak i ja musieli zakasać rękawy i spędzić większość czasu w kuchni na przygotowanie świątecznych potraw  życzenia z wyprzedzeniem na następny rok hihihi (chyba nie realne)

 

sobota, 19 marca 2016

64, Karteczki

Witam!!

Dziś będą karteczki.
Niestety mam awarię kompa więc nie będę się rozpisywała i od razu Wam pokazuję co zrobiłam. Najpierw karteczka przedostatnia w zabawie u hubki.

 banerek:





i moja wersja karteczki z koszyczkiem i koronka:



 Kolejne karteczki lecą na zabawę do Ani Iwańskiej

banerek:



 no i karteczka z zajączkiem:



 prezenty:



i tulipany (kurs zapożyczyłam właśnie od Ani-bardzo dziękuję, okazuje się że ze zwykłej serwetki i foli można coś zdziałać)

 to też są tulipany-choć nieco powątpiewam coś mi te kolory różu się zlały  i wyglądają jak wyglądają. W moich zapasach mulinkowych akurat różu jakoś mało-żałuję że nie dobrałam innych kolorów ale uczymy się zawsze na błędach.


Niestety nie mam kolażu, mam nadzieję że Anulka mi wybaczy ale komp który chwilowo mam pożyczony nie ma żadnego programu do obróbek:-(

Kolaż od Ani jaki mi zrobiła-DZIĘKUĘ Anulka:-)



Na dziś to tyle, została mi jeszcze jedna karteczka dla Uli ale to już w tyg wrzucę ją na szybko w poście:-)

Dziękuję wszystkim za wspaniałe komentarze pod poprzednią karteczka-niestety nie lubię pisac z tel więc nie odpisywałam, ale wszystkie czytam i mi serducho się raduje że Wam się karteczka spodobała.

Pozdrawiam serdecznie

sobota, 12 marca 2016

63, VII karteczka z IX

To już siódma karteczka wielkanocna z zabawy u Ewci.
Czas nieubłaganie leci do przodu i aż sama się dziwię że za chwilę ta zabawa się zakończy-ale przecież są też inne w których biorę udział i aktualnie nad karteczkami do tamtych siedzę.

Aby zbędnie nie przedłużać od razu pokazuję co zrobiłam na siódma karteczkę.
Banerek aby było wiadomo co było tematem:


i moja wersja karteczki


Na dziś to tyle co miałam do pokazania. Lecę pakować jajca na jutrzejszy kiermasz.

                                    Pozdrawiam serdecznie:-)

środa, 9 marca 2016

62. Tusal 2016 po raz trzeci.

Kolejny miesiąc, kolejny nów więc czas pokazać tusalowy słoiczek.
Niestety zdjęcie robione przy sztucznym świetle bo całkiem zapomniałam że to już dziś trzeba słoiczek pokazać. Parę niteczek przybyło, przestałam zaśmiecać go papierkami od muliny bo bym za szybko go zapełniła.


Miłego wieczoru życzę wszystkim:-)

wtorek, 8 marca 2016

niedziela, 6 marca 2016

60. Wielkanoc na czasie, jajca, i VI karteczka z 9

Witajcie Kochani!

 Za oknem paskudna pogoda, nic mi się nie chce, panowie wyjechali na parę godz więc zasiądę i napiszę niedługiego posta hihi. Powiem Wam że ta cisza dziś dla mnie jest błogosławieństwem, od paru dni mam tak podły nastrój że brak słów i dziś mogę w ciszy poleżeć, zrelaksować się i zapomnieć o całym świecie i problemach choć przez chwilę. Pogoda płata nam figle nie wiadomo czy to jesień czy zima-na pewno u mnie nie ma jeszcze wiosny, choć tulipanki jak byłam ostatnio na działce już mi powschodziły tylko po ostatnim śniegu ciekawe czy mi dalej żyją:-( 
Ostatnio wybrałam się na polowanie wiosny w sklepach aby choć w oknie u mnie się pojawiła, udało mi się zakupić prymulki (nie zdążyłam zrobić fotki bo bateria mi w aparacie padła) i piękną azalię.

widziałam już stokrotki i bratki na targowiskach więc może już wiosna tuż tuż. Chciałabym już przyozdobić balkon kwitnącymi kwiatkami za którymi się stęskniłam ale jeszcze trochę muszę poczekać.

Wielkanoc wielkimi krokami się zbliża aż trudno uwierzyć bo dopiero co jedne święta minęły a tu już kolejne-ten czas tak pędzi że nieraz zastanawiam się czy wogóle  weekend to był.
Kolejne karteczki wielkanocne u Ewy powstają i dziś u mnie też nowa przybyła-to już szósta moja karteczka.
Najpierw banerek mówiący wszystko na temat karteczki:
i moja propozycja-

Do zrobienia karteczki wykorzystałam klej brokatowy, farbę do lekkiego spryskania , mazak do napisu, kropeczki są wykonane za pomocą perełek w płynie, kwiatki zrobione z szablonu z użyciem szronu a kontury złotą, srebrną i zielona konturówką. Mam nadzieję że karteczka zostanie zaliczona:-)

Warsztat jajcowy na ten rok powoli zamykam, powstało kilkanaście sztuk tych jajeczek i są quillingowe i karczochy, kilku już nie mam nawet fotek nie zdążyłam pstryknąć a to co jeszcze w ostatnich dniach udało mi się zrobić juz Wam prezentuję:


He?!zastanawiałam się czy Wam pokazać moje szaleństwo-ale co mi szkodzi-krytyka mile widziana hehe.
Gdy mi czas pozwala chodzę do znajomej na zajęcia plastyczne(pokazywałam jej tulipany i inne prace)
dotychczas bawiłam się raczej u niej w dziedzinach sztuki mi znanej-decu, quilling. Jednak ostatnio namówiła mnie abym usiadła i spróbowała swoich sił w farbie, powiem szczerze że ja plastyki nie lubiłam nigdy i raczej nie będzie ze mnie Picasso. Nie umiałam nigdy rysować tym bardziej dla mnie trudno coś namalować ale jak mus to mus i wzięłam do ręki tekturkę z odzysku, farby olejne i szpachelkę. No i wzorcując się na innym obrazie spróbowałam namalować maki. Trochę za okrągłe mi wyszły-cóż mówię sobie przecież może i gdzieś takie są hihihi.

  foto bez lampy

 i z lampą

a to obraz koleżanki na którym się wzorcowałam 



To by było na dziś chyba wszystko co miałam zaplanowane pokazać. Kolejne prace czekają na mnie i już niebawem pokaże:-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.