O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 lipca 2017

146. Chwalipięta

Witam serdecznie:-)

Za oknem szaro, buro, jesień nastała haha.
Mam nadzieję że jeszcze troszkę lata będzie, co prawda za upałem nie tęsknię ale te 30 może być.
Wczoraj zanim wyruszyłam na działkę udało mi się odebrać paczkę od Joli z bloga Moje ZACISZE gdzie wygrałam Candy z okazji 4 urodzin bloga.  

Na początku uwierzyć nie mogłam że to ja jestem tą szczęściarą bo ja raczej z tym mniej mających fart-może zła aura odchodzi hihi.

A teraz zapraszam Was na fotorelację-co prawda zdjęcia średniej jakości ale pogoda innych mi nie pozwala zrobić.


foto zapożyczone od Joli bo wyraźniejsze kolorki:

 

i moje zdjęcia:
po otworzeniu pudełka moim oczom ukazała się piękna karteczka:


po zdjęciu papieru moim oczom ukazała się taka zawartość. I powiem szczerzę że buzia mi się otworzyła ze zdziwienia ile tam ta kochana dziewczyna napakowała rzeczy.
Oczywiście żelki od razu chłopcy porwali z zapytaniem: mama ale to za darmo ktoś ci przysłał, odp Tak, a starszy mówi: ale jak to?  więc wyjaśniłam że z dobrego serca dostałam taką piękną paczkę:-)


i po wyjęciu całość wygląda tak:



jeszcze raz karteczka i pudełko w którym dopiero dziś zauważyłam kwiatki, gdy wszystko dokładnie oglądałam pijąc kawkę




zobaczcie jakie cudne te kwiatki, ach będą do karteczek wspaniałe ozdoby

różne przydasie:
foamiran (kolory są w rzeczywistości ostrzejsze i ładniejsze)

 różne bazy do karteczek:


 no i piękna kolekcja papierów ,,zaginione witraże,, oraz pastele-trzeba teraz pouczyć się nimi posługiwać. Starszy syn ma z nimi już wprawę może mnie podszkoli:-)



JOLU JESZCZE RAZ SERDECZNIE CI DZIĘKUJĘ ZA WSPANIAŁĄ PACZKĘ I TYLE PIĘKNYCH W NIEJ RZECZY:-)

Podobny obraz

19 komentarzy:

  1. Agnieszko gratuluję i powiem ci po cichu zazdraszczam ale tak radośnie, same cudowności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent - wygrana na "bogato " :)
    Jest na co popatrzeć , no i tworzyć będzie z czego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, bardzo się ciesze razem z Tobą ,że ta kosmiczna paka przypadła Tobie :) Po tych Twoich ostatnich przejściach komu jak nie Tobie przyda się taka miła niespodzianka :) Jola Ci cudowności przysłała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj u mnie z tą pogodą też jest tragicznie :) No gdzie to lato ja się pytam ha ha ha ha :) Ale dostałaś cudne prezenciki a jakie piękne karteczki dzięki temu będą :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości:) Jeszcze raz gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko! Gratuluję wygranej, A prezent naprawdę wspaniały,Te kwiatki są Cudowne - POzdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Agusia, gratuluję tak pięknych prezentów i czekam na cudeńka, które z nich powstaną.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne rzeczy, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości dostałaś, Agnieszko.
    Gratuluję i życzę miłych, twórczych chwil :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna paka, na bogato. Cudowna i cudowne prace z niej powstaną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gratuluje Ci tak pięknej wygranej,oj teraz się będzie działo 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję bardzo. :)) Świetna kobitka, ileż ona podarowała. Przepiękna kartka, śliczne kwiatki. Pięknie to opisałaś. Czuć z tego posta ogrom wdzięczności i radości. Już mnie ciekawi co z nich stworzysz. Miłego weekendu dla Ciebie i bliskich. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko gratuluję wygranej, a prezent po prostu fantastyczny:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty:)
    z większością pewnie nie wiedziałabym co zrobić, ale oglądać każdy lubi:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko, jeszcze raz gratuluję Ci wygranej w moim candy :DDD. Jest mi bardzo miło, że zawartość paczki sprawiła Ci radość :). Życzę miłego tworzenia :))).

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wygranej...
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarz

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się razem z Tobą Agnieszko, to wyjątkowo piękny i bogaty prezent! Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej ,piękne i przydatne rzeczy otrzymałaś :-D

    OdpowiedzUsuń