O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 kwietnia 2017

125. Jajco wielkanocne

Witajcie kochane:-)

Na wstępie chcę Wam serdecznie podziękować za wspaniałe komentarze pod wcześniejszym postem karteczkowym. Cieszę się że spodobały się moje wypociny-bo ciężko mi ostatnio z tym robótkowaniem.

Dziś chcę zaprezentować jajco wielkanocne-w tym roku wszystko co zostało mi z ubiegłego zostało sprzedane dzięki uprzejmości sprzedawcy w pobliskim sklepie chemicznym. Mało chyba w dzisiejszych czasach tak bezinteresownych osób którzy sami z siebie zaproponują aby przynieść do nich do sklepu towar a on może mi sprzedać. Mi się udało i ponieważ już nie miałam jajek przyszło mi nogą bujać wózek a w paluchu wziąść igiełkę paski i tworzyć jajka kolejne.

Pokażę dziś jajko robione na specjalne zamówienie- pani zażyczyła sobie aby jajo się otwierało, hm dobrze że miałam jedną taką sztukę. W środku ma dziecko mieć włożona kasę w prezencie-nawet całkiem fajny pomysł. A ponieważ jajco jest duże więc sporo mi zajęło czasu.

A oto jak wygląda- zdjęcia z każdej strony




i kolaż:

Swoje jajco gigant zgłaszam do następujących zabaw:

na Linkowe party u Bogusi




 także tu:

Wyzwanie wielkanocne 

 oraz tutaj:

18 WYZWANIE - Jajcarny kwiecień


 A już niedługo znów zawitam z jajcami-będzie kilka ale to już będą ostatnie w tym roku:-)
Miłego weekendu kochane Wam życzę i dużo słonka:-)
Buziaki:-)

27 komentarzy:

  1. Śliczne, kolorowe jajo!
    W środku i kasa, i cukieraski się zmieszczą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, jajo jest super i w takiej wiosennej kolorystyce. Powodzenia w wyzwaniu!
    Nigdy jeszcze nie spotkałam takiego otwieranego jajka.
    Uściski i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, jajo jest niesamowite! Kolorowe i dodatkowo funkcyjne, bo i jako schowek na kasę. Dla mnie świetny :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne jajko,oj nazwijałaś się tych papierków :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe jajo! Piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko rewelacyjne jajo .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za mega-jajo! Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne jajo. I do tego w fajnych kolorach.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne jajko i to słusznych rozmiarów :)
    Rzeczywiście pan zachował się jak dżentelmen !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jest to jajo i takie dostojne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita praca, dziękuje za udział w wyzwaniu DIY

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne jajo!!! Pomysłowe i pięknie wykonane:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w wyzwaniach, jajo jest fantastyczne!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne jajo :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne jajo i na pewno bardzo sie podobało :)
    ja sie nie wyrobiłam z jajami ( znowu) to będę je dziabać cały rok, tak samo jak bombki:)
    pozdrawiam serdecznie i powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj nakręciłaś się tych paseczków
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Agnieszko dziś przyszła do mnie paczka od Ciebie nie wiem czym sobie zasłużyłam na te wszystkie cuda.
    Wszystko jest tak cudowne że Twoje hafty oprawię w ramkę.
    A jajeczko koniecznie musi dostać specjalne drzewko do powieszenia.
    Bardzo bardzo dziękuję Agnieszko kogucik roza-kocham róże i te wszystkie wspaniałości powaliły mnie z nóg jestem ogromnie zaskoczona bo niedawno widziałam u Ciebie to jajeczko..
    Paczkę zapakowałaś nawet w różany papier.
    Dziękuję dziękuję i jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ale ze mnie gapa zapomniałam podziękować za śliczne świeczniki pewnie podziękowanie należy się i Twojemu mężowi za wiercenie proszę przekaż również podziękowanie

      Usuń
    2. Marzenko po pierwsze ze twoje wielkie kochane serduszko, dwa do bombki przyda się jajko, trzy masz imieniny w niedługim czasie wiec mała niespodzianka.

      Usuń
    3. Jeszcze raz bardzo dziękuję Agnieszko drzewko na jajeczko już prawie mam.
      Mam nadzieję że nie pogniewasz się że pochwalę się wszystkim po świętach bo nawet jutro jestem w pracy do 18:00.
      Pozdrawiam cieplutko Agnieszko.
      WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH DLA CAŁEJ RODZINY 🐥🐥

      Usuń
  18. Przepiękne, ale musiałaś się na skręcać papierków, ale efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorowo i pięknie!
    W imieniu zespołu DIY Zrób To Sam dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam: Aga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne quilingowe jajo! Wiem ile to pracy trzeba, żeby najpierw ukulać te paseczki a potem jeszcze je przyklejać tworząc odpowiedni wzorek, bo kiedyś się bawiłam tą techniką. Przepięknie Ci wyszło.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY - Zrób To Sam. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń