O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 kwietnia 2017

128. To takie miłe...

Kochane w ten wreszcie ciut słoneczny dzionek lecę Wam podziękować za życzenia wielkanocne, zarówno te zostawione pod ostatnim postem jak i te które mogłam wziąść w rękę i przeczytać.
Dziękuję także za piękne komentarze jajeczek które zrobiłam. 

A teraz zobaczcie jakie śliczne karteczki do mnie przywędrowały od

Anitki



Reni



Anetty



i Marzenki



Parę dni przed świętami dostałam także paczuszkę od Dagmary
Pamiętacie niedawno ART-PIASKOWNICA miała 8 urodziny i oprócz nagród od sponsorów każda z projektantek owego bloga przygotowała jakiś upominek dla osoby która pozostawiła komentarz.
 Mi udało się złapać nagrodę u Dagi. Jest to śliczne pudełeczko które zostało wypełnione czekoladkami i cudna broszka sówka. Zresztą zobaczcie same:







Dodatkowo po raz pierwszy zrobiłam zakupy w Magicznej kartce. Pierwszy ale nie ostatni bo papiery są śliczne a i gratisy miło było dostać:-)
A zakupiłam sobie oto takie papierki(niektóre już w użyciu do tworzenia kwietniowych karteczek)



 i gratisy jakie dostałam:

Dzięki tym papierom udało mi się stworzyć imieninową kartkę dla Marzenki-ponieważ karteczka doszła mogę ją pokazać. Jest to mój debiut-karteczka składana kursik zaczerpnięty na blogu magicznej kartki.



I kończąc dzisiejszego posta chcę tylko jeszcze pokazać jak moje najmłodsze szczęście już urosło:


Na dziś to tyle. lecę sie kartkować dalej póki mała jeszcze śpi.
Buziaki:-)

18 komentarzy:

  1. Mała jaki słodziaczek :) całuski dla niej i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje szczęście skradło mi serducho😁
    A składaczek super💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczną księżniczkę!
    Podziwiam ten składaczek. A papiery z Magicznej Kartki - jak tu ich nie lubić?
    Uściski, Agniesiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko jeszcze raz pragnę podziękować za cudowną kartkę i cudowną niespodziankę.
    Jak to Twój debiut to fantastyczny rób Agnieszko takie kartki częściej bo masz do nich rękę.
    Córcia rośnie jak na drożdżach .
    Buziaczki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja karteczka prześliczna, jak również te otrzymane. I gratuluję fajnych zakupów. Ale wszystko przebija ostatnie zdjęcie z Twoją córeczką - urocze maleństwo.
    Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to twoje maleństwo. I faktycznie już duże ;)
    Karteczki też fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z córci to prawdziwa mała królewna:) A karteczki, prezenty i zakupy wspaniałe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piekne karteczki i fajne pudełko dostałaś:-)
    Córunia prześliczna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności dostałaś, Agnieszko!
    Twoja karteczka jest śliczna, zakupy udane, a Córcia jak aniołeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dostałaś prezenty Agnieszko! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agus ale masz piękne Szczęście :) Świetne prezenty Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna dziewczyna :) Kartki i papiery też zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozkoszny Słodziaczek!!! a papiery Magicznej Kartki bardzo lubię, bo są po prostu piękne! no i wspaniałe dowody pamięci otrzymałaś. Pozdrawiam cieplutko w ten zimny dzień:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na moje szczęścia to Twoje jest maleńkie, ale jakież urocze! Karteczki wspaniałe, zakupy papierowe również. Pozdrawiam i przesyłam serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że napracowałaś się przy kartce - haft też wygląda bardzo dopracowanie i tak równiutko. A Maleństwo masz urocze. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. karteczki śliczne i ta sówka:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja gratuluje ci takiego szczęścia śliczną masz córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same śliczności, córeczka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń