O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 kwietnia 2017

126. Ostatnie wielkanocne i wesołych

Kochane tak urosłam po waszych komentarzach pod jajcem że boję się upadku haha.
Bardzo się cieszę że jajko wam się podobało, nowa właścicielka też zadowolona a to najważniejsze.

W międzyczasie powstało jeszcze parę jajek z quillingu i za chwilę pokaże. 
 Nie mam paru uwiecznionych a szkoda bo chciałam zapytać was o opinie i kolorystykę-wyszło tak że we wtorek późną nocą kończyłam dwa jaja a w środę rano znajoma zadzwoniła czy mam jakaś ozdobę na zbyciu dla nauczycielki. 
No cóż kasą nie pogardzę bo wiadomo się przyda to też sprzedałam a robiłam dla siebie w takiej kolorystyce jaka mi pasowała no cóż. Zrobić nowego już za bardzo nie mogłam bo pasków brak zostały same czerwienie. Trzeba teraz zakupy poczynić,i skręcać w wolnej chwili już na bombki. 

Kwiecień a ja tu z bombkami wyskakuje-wiem wariatka ze mnie:-)

 Zanim jednak pokażę wam quillingowe jaja chcę pochwalić się  zrobionym jajkiem metodą haftu. Jest to mój debiut jeśli idzie o jajco. Może troszkę krzywo mi wyszło to karczochowanie wokół niego ale trudno, musi być jakie jest.

A oto ono z jednej i drugiej strony:



No i jak wspomniane wcześniej jajca paseczkowe ustawione z haftowanym aby już nie przedłużaćposta bo wiadomo czas cenny w ostatnich przygotowaniach.
Jajca zgłaszam na wyzwanie:

https://diytozts.blogspot.com/2017/04/18-wyzwanie-jajcarny-kwiecien.html






Kochane!

  Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, 

niech Zmartwychwstały Jezus Chrystus 

napełnia Wasze serca wiarą i nadzieją. 

Życzę Wam, aby tegoroczny stół był obficie zastawiony 

i nie zabrakło przy nim nikogo bliskiego, 

a czas ten był okazją do odpoczynku 

i zebrania sił na wyzwania codziennego życia.

 Wesołego Alleluja!

 



29 komentarzy:

  1. Piękne pisanki, a ta z kaczuszkami zachwyca :-)
    Wspaniałych, rodzinnych Świąt, Aga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, urocze pisanki, jestem pełna podziwu.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Zdrowych spokojnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pisanki.Zdrowych,rodzinnych i wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pisanki.Zdrowych,rodzinnych i wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych i pogodnych Świąt Agnieszko! Prace cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ! Cudownych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę pogodnych i radosnych Świąt.
    Jaja wyszły ślicznie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jaja :) Radosnych świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jajeczka! Wesołych Świąt i mokrego dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne jajeczka:)
    Radosnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy życzę.
    Pozdrawiam ciepło :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne pisanki Agnieszko :)
    Zdrowych, spokojnych i pełnych ciepłych rozmów przy wielkanocnym stole. Smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisanki zachwycające ,rób takich więcej :)
    WESOŁEGO ALLELUJA !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pisanki :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech te święta będą pełne nadziei i wiary, radosnych spotkań przy wielkanocnym stole oraz smacznego święconego jajka.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pisanki:) Dziękuję Agnieszko za wspaniałą karteczkę:) Radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pisaneczki :) Życzę Agnieszko Ci wspaniałych Świąt 🐣😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzajemnie tego samego życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałych Świąt, Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne jajka te haftowane są cudne !!!
    Spokojnej, radosnej i słonecznej Wielkanocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa oraz wielu spotkań w gronie najbliższych!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne jajeczka, kolorowe i wiosenne :DDD. Dziękuję za życzenia :). I ja życzę Tobie spokojnych i radosnych Świąt :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne jajeczka, szczęśliwych i pogodnych dni życzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wcale nie krzywo - tak miało być. Wszystkie jaka piękne. Już praktycznie po Świętach, więc pomyślności Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne! W imieniu zespołu DIY Zrób To Sam dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam: Aga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za misterna robota! Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne te jajeczka! Piękne hafciki. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń