O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 września 2016

89. Kartkowanie wrześniowe

Witajcie:-)


Dziś będą karteczki dla Ani i Uli. 

Wyrobiłam się przed końcem miesiąca więc nie jest źle, choć myślałam że szybciej post się ukaże ale najpierw kiermasz, później przeziębienie (które niestety jak na razie słabo puszcza).

Żeby nie przedłużać przechodzę do sedna sprawy. Niestety jakość zdjęć nie powala bo robione przy sztucznym świetle ale boję się czy innego dnia dam radę zrobić lepsze.

Na początek lecimy z karteczkami do Ani.
banerek który wszystko wyjaśnia, jakie miały być motywy karteczkowe:

 

Pierwsza karteczka to łoś który Anulka zaproponowała abyśmy w większym gronie wyszyły. Mi wyszedł tak:


zajączek z jajcem, dziś bez żadnych dodatków taki golutki bo nie wiem do kogo powędruje w przyszłości:



i karteczka okolicznościowa na której dołączona jest koronka:


 ale żeby nie było że trzy "odfajkowane" jako dodatek jest jeszcze drugi łoś:


 jeszcze tylko kolaż:



A teraz przechodzę do karteczek dla Ulci:
Tu króluje śnieżynka:


no i moje skromne karteczki-powstały dwie:
bałwanek w śnieżynkach z dziurkacza:



 i śnieżynki haftowane z dodatkami:


 i na koniec kolażyk:



 Na dziś karteczki zamykam, lecę nakarmić wrześniowe żabki do dziewczyn.

Pozdrawiam serdecznie:-)

Buziaki:-)



18 komentarzy:

  1. No i znowu moje ulubione krzyżyki :-) Nadal utwierdzam si e w przekonaniu ze on nie potrzebują już żadnych dodatków . Kartki są urocze. Nie myślałam że te wzorek róży będzie tak fajnie wyglądał, tez go gdzieś mam.
    Oczywiście zaliczone wszystko na celująco. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziekuje:-) ciesze się ze karteczki zaliczone na tak wysoka note:-) Co do róży to już drugi raz ja wyszywam z tym ze ta jest kolorem jak w schemacie. Wyszywa się ją migiem. Jakbyś potrzebowała wzorek a nie znajdziesz u siebie wal śmiało- podeślę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. jakie piękne te karteczki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne haciki, pięknie się na kartkach prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki śliczne, kartki bardzo ładne, a łosie fajniutkie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Agnieszko powstały :) haft krzyżykowy potrzebuje mało dodatków, żeby świetnie wyglądać :) Karteczka z rogaczem i ptaszkami - genialna! Do mnie wykonałaś aż dwie cudne karteczki - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki:) Dla mnie najfajniejszy jest haft z różyczką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, Agnieszko!
    Różyczka jest moim nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są przecudnej urody ,ale ja na Twoim blogu innych haftów mniej cudnych nigdy nie widziałam :-))) Rogacizna naj ,naj :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kartki z haftem krzyżykowym, a Twoje hafty są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki i bardzo pracochłonne, bo wszystkie z hafcikami:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na święta jak znalazł ;) Fajne łosie ;)

    OdpowiedzUsuń