O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 września 2016

88. Wyniki candy

Witajcie kochane dziewczynki!!! 

Miałam zrobić post po kiermaszu jednak dziś go nie będzie bo na pewno część z Was jest ciekawa kto wygrał w moim candy. Poza tym nieco przeziębienie mnie dopadło więc nie mam siły siedzieć z chusteczka przy nosie i pisać posta długiego jak tasiemiec bo fotek nieco będzie.

Prawie zapomniałam że dziś czas na wyniki i fotki są jakie są przy świetle sztucznym z pomocą dzieci. Miał losować najmłodszy syn ale starszy marudził że on też chce(zresztą podobnie było rok temu) więc i w tym roku jest nagroda główna i nagroda pocieszenia.

 Mam nadzieję że osóbki które zaraz przedstawię jako wygrane ucieszą się z moich skromnych prezencików i im się one przydadzą. A teraz aby nie przedłużać przechodzę do sedna sprawy.

Udział w candy zadeklarowało 26 osób-część znam część nie-zostańcie dłużej jeśli macie ochotę na moim blogu:-) Dziękuję wszystkim którzy się zapisali za chęć udziału w mojej zabawie:-)

Paseczki z nicami zostały pocięte:


poskładane wylądowały w miseczce i na pierwszy rzut poszedł Kuba z losowaniem. A wylosował:



Uleńko gratuluję:-)

Kolejny był Dawid- nagroda pocieszenia leci do :



Anitko gratulacje:-)

I tak oto zakończyłam losowanie, dziewczyny dajcie mi parę dni na skompletowanie nagród.
I gdy tylko lepiej się poczuję będę lecieć na pocztę z przesyłkami do Was:-)

 Pozdrawiam:-)

 

17 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczynią, a Tobie dziękuję za zabawę i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hura!!!!! Ale się cieszę :) dziękuję Kubie za szczęśliwą rękę,a Tobie za zabawę :) Gratuluję Anitce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie Agnieszko szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia z dobrą nowiną wpadka do mnie wieczorem 💐 dziękuję 💝 i bardzo sie cieszę 💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) Aga dzieki za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla dziewczyn gratulacje, a Tobie podziękowania za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłą zabawę a dziewczynom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń