O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 września 2016

86. Trochę decu

Witajcie!!!

Kochane dziękuję za piękne komentarze pod karteczkami które parę siwych włosów mi dodały haha. Cieszę się że Ania i Ula je zaliczyły, teraz pracuję nad wrześniowymi.
A dziś postanowiłam wpaść aby pokazać Wam troszkę moich prac z decu jakie ostatnio powstały. Będzie to tylko część bo gdybym wszystkie wrzuciła to chyba godz byłoby mało na obejrzenie wszystkich prac. Dlatego będę wrzucała po 3-4 "dzieła" aby nie robić wielkiego tasiemca. 

Zacznę od świeczników, będzie tylko jeden zestaw a inne czekają jeszcze w kolejce na lakier  a niektóre na motywy serwetkowe. 
A oto jak się prezentują owe:

Kolej teraz na chusteczniki-pierwszy raz miałam okazję zakupić i dekorować z zapięciami metalowymi które nieco sprawiły mi kłopotu, jednak wymontowanie ich i później zamontowanie wymaga nieco czasu a ja jeszcze tak zamalowałam dziurki że później głowiłam się gdzie to ma być. Ale udało się wszystko skompletować.




no i na koniec parę serduszek do których jeszcze planuję dołączyć jakieś zawieszki-chwilowo brak pomysłu. Jeśli macie jakąś radę to piszcie może będzie mi łatwiej:-)




No i dobrnęłam do końca-dziś już nie będę nikogo zamęczać a będę mogła w tyg dodać kolejnego posta z pracami jakie dziś dokończę. 
Życzę wszystkim zaglądającym do mnie na bloga miłego wieczoru oraz udanego tygodnia. 
Buziaki przesyłam i serdeczne pozdrowienia:-)

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace...zwłaszcza te cudowne serduszka !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale chustecznik szaro-różowy skradł moje serce! Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hustecznik z makiem prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka pokazałaś, aż trudno wybrać co jest najpiękniejsze:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Agnieszko! Czekam na kolejne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko patrzeć i podziwiać, śliczne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, wszystko cudowne =) i to ostatnie serduszko - takie kochane te dzieciaczki ^^

    OdpowiedzUsuń