O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 lipca 2015

32. Uciekająca wyprzedaż....

Witajcie serdecznie na mojej wyprzedaży.  Pomysłodawcą  jest Gosia z blogu  Stare Pianino.
http://starepianino.blogspot.com/2015/06/uciekajaca-wyprzedaz-zasady-zabawy.html


Regulamin przewiduje, że każda rzecz do sprzedania wynosi 10zł + koszt wysyłki który pokrywa kupujący.
 Ja dziś proponuję wam moje robótkowe rzeczy i zapraszam do zakupów jeśli coś Wam się spodoba.
świeczniki
kieliszki z aniołkami -10zł sztuka



                                                    świeczniki -motywy kwiatowe


                                                                     

                                                                            serce


deseczka decoupage
                                                             
                                                                     serce-zawieszka z aniolkami


serwetnik 


 świeczniki-10zł sztuka

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna deseczka. Inne prace również. Życzę udanej sprzedaży:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności:) Ja poluję na podkładki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, życzę powodzenia w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń