O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 lipca 2015

33, decu i xxx

Witam wieczorową porą, oraz nowe osoby na moim blogu. Miło mi gościć Was u siebie:-) 
Za oknem się chmurzy ale burza się oddala a miałam cichą nadzieję że popada i się nieco ochłodzi, nie do wytrzymania w mieszkaniu wiatrak cały dzień chodzi i za dużego efektu to nie ma. Po południu ustawiłam go na maksa w swoja stronę i zasiadłam do xxx. Chwilowo wcześniej pokazywaną dziewczynkę odłożyłam na bok bo zabrakło mi mulinki i muszę udać się na zakupy. A żeby nie leniuchować to zabrałam się za inny obrazek tym razem do wzbogacenia kuchni. Oczywiście nie myślcie że wyszyłam go dziś bo zaczęłam w tyg pierwsze xxx stawiać a dziś dokończyłam, teraz jeszcze zostało mi wyprać, wyprasować i do ramki. A tak oto wyglada obrazeczek:



dodatkowo w tym tyg wzięłam się za podkładki -oczywiście wykonane metoda decu:
 jedna strona jest z mufinkami , tutaj tez zastosowałam technikę chlapania-ja uzyłam do tego pędzelka ale po czasie już zagłębiłam się w temat i ponoć szczoteczka do zębów jest lepsza, przetestuję i się przekonam co lepiej wychodzi. 

 


 a druga strona jest z pomarańczami, dla porównania pokazałam jak wygląda połowa takich a takich. Pomarańcze jeszcze nie są polakierowane bo już się nie wyrobiłam. 
Sama nie wiem która lepsza i fajniejsza, sami oceńcie:-)



 Na dziś to tyle uciekam gdyż jutro rano praca czeka. Miłego tygodnia Wam  życzę, do usłyszenia zaś pa pa:-):-)




5 komentarzy:

  1. Boże ale wspaniałe dzieła. Chciałabym tak umieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza umiesz umiesz bo sama robisz cudowne prace. Dziekuję za odwiedziny i cudowny komentarz:-)

      Usuń
  2. Witaj Agnieszko
    Miło mi że zawitałas do mnie i miło że zostawiłas fajny cieplutki komentarz. To ja sobie pozwoliłam wpaśc z rewizytą.
    Zaraz sobie obejrze co tam działasz, ale już na oko widze , że moje techniki krzyzyki i decu :-)
    Podkladeczki super, ja proponuję do kawki i ciasteczka strona babeczkowa, a do drinka strona pomarańczowa.
    Bananki fajne , lubie takie proste wzory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ,że na Twoim blogu dużo prac krzyżykowych. Podziwiam wytrwałość ,bo są pracochłonne i piękne .

    OdpowiedzUsuń