O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 listopada 2017

167. Po deszczu Muchomory rosną

Dziś będzie post na zabawę w Klubie Twórczych Mam







Wieczory coraz dłuższe, pogoda za oknem wiadomo kiepska więc postanowiłam z chłopcami zrobić muchomorki które są dekoracja na oknie w kuchni.

Dwa największe są na bazie kleju i gazet-oto kapelusz:


Kuba (lat 8) wykorzystał czas na malowanie grzybka gdy miał przymusowy dzień wagarów


 pomalował także styropianowe "runo leśne"


 a gdy wrócił starszy brat Dawid ze szkoły (lat 12) pomalowali na wyschniętym kapeluszu kropki


 powstały także grzybki ulepione z plasteliny:



 i stawiamy ostatni grzybek:


 i nasze małe dzieło wygląda o tak:




Muchomorkowym postem życzę Wam pięknego tygodnia:-)

Pozdrawiam:-):-)

13 komentarzy:

  1. Agnieszko! Brawo dla Twoich synów , Piękne muchomory, Dekoracja jest bardzo ładna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Aga wyślij mi na maila kiedy te urodziny syna miały być? Mam nadzieję, że nie jest za późno...

      Usuń
  3. Ale fajne muchomorki stworzyły Twoje chłopaki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne muchomorki, cudownie sobie chlopaki poradzili dziękuję za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała twórcza praca dziecięcych rączek :) zdolniaki po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne muchomory stworzyli dwaj wspaniali artyści. Agusia, powinnaś pękać z dumy.
    Buziaczki serdeczne posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, piękne! Utalentowani chłopcy, że hej!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne grzyby!!! Brawa dla chlopcow i pomysłowej Mamuśki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super muchomorki, podziwiam chęci Twoich synów do prac manualnych, rzadko zdarzają się tacy chłopcy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze są te grzybki Agniesiu, Twoi chłopcy świetnie się spisali :)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna dekoracja muchomorkowa powstała...serdecznie dziękujemy za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna jesienna dekoracja okna powstał :)) I pomysł i wykonanie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń