O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 listopada 2017

164, Kwiaty w kolorach jesieni

Witajcie:-)

 

Gdy na blogu APScraft  przeczytałam o wyzwaniu kwiaty w kolorach jesieni pomyślałam sobie a może spróbować? 

Nie zastanawiałam się długo bo obawiałam się że im dłużej moje rozmyślanie potrwa to nic nie zrobię i tak stworzyłam dwie karteczki składaczek.

Najpierw banerek zabawy:

Do karteczki użyłam papierów z Magicznej Kartki oraz kwiatków z wykrojnika nasturcja duża  i nasturcja mała   listki czereśnia i czereśnia 2   dodatkiem jest jeszcze liść fasoli

A karteczka wygląda tak:





Karteczka jest składaczkiem i powędrowała do Ewuni  na zabawę:
''Tniemy i gniemy czyli robimy kartki przestrzenne'' 


Będzie jeszcze jedna ale to za dzień może dwa:-)

Pozdrawiam:-)

 

 

13 komentarzy:

  1. Świetne kolorki :) Kwiatuszki pierwsza klasa:) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te nasturcje i ażurowe listki :-D Kwiatowa kompozycja delikatna i pełna wdzięku :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Agniesiu, to urocza i radosna kompozycja. Bardzo mi się podobają kolorki :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki! Do tej pory nie robiłam kartek, ale ostatnio coraz częściej myślę, że może coś zrobię na Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie daje po oczach ten pomarańcz :-) Bardzo jesiennie się kojarzy. Mnie się podobają takie jesienne kwiaty. Powodzenia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko! Obie Są Cudowne , Ale ta pierwsza bardziej mi się podoba - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, a nasturcje jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agusiu, wspaniała kartka. Chociaż w kolorach jesieni, ale ma w sobie tyle ciepła i radości - to cudowne.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu APScraft:)

    OdpowiedzUsuń