O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 listopada 2017

165. Po raz drugi kwiaty w kolorach jesieni

 :-):-):-)

 Kochani dziś kolejna karteczka na zabawę w APScraft
również składaczek






 Użyłam papierów z Magicznej Kartki i listki oraz kwiatki z wykrojników jakie można dostać w sklepie APScraft
 
liść fasoli 
 
 
Dziękuję za komentarze pod wcześniejszą karteczką:-)
 
Pozdrawiam serdecznie:-)
 
Ps: kiedy kota w domu nie ma myszy harcują haha u mnie było podobnie-dzieci same w domu zostały i tak mi namieszały na kompie że nazwę mi pozmieniały nie wiadomo jak i co. Dojść do ładu nie mogę więc chwilowo podpis nowy:-)

17 komentarzy:

  1. Agnieszko! Wspaniała karteczka, A kwiatki są super, Ta Winorośl jest Ładna - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestrzenna forma to był dobry pomysł, wyszło świetnie i bardzo mi się podoba:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kartka chyba jeszcze bardziej mi się podoba niż poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna kartka ! Lubię takie intensywne kolory :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agusia, kartka jest przepiękna i radosna.
    Gratuluję wygrania nagrody w candy u Ewy i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. To niezwykle radosna i energetyczna kompozycja, ślicznie wyszło! Miłego weekendu Agniesiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ,że ten składaczek mocno Ci podpasował :-D Piękne te kwiatuszki :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow... karteczka cieszy barwami

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta kartka , typowo jesienne kolory , piękna kompozycja .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Jestem przyjacielem z aga-craft, jestem Polakiem, ale mieszkam w Australii. Kocham twoją pracę i podążam teraz za tobą
    [aNNie]🎄

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś, przepiękna karteczka - kolorowa i radosna!
    Też miałam trochę przygód z dziećmi przy komputerze, ale mąż zawsze ogarniał sytuację...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka! Piękna złota jesień Ci wyszła :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pełna energii praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń