O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 czerwca 2017

137. Karteczka kwiatowa, parawan

Dziś z kawką i ciachem z truskawkami 



przychodzę do was aby pokazać karteczkę kwiatową parawanik (mam nadzieję że tak ja można nazwać).
Karteczka poleciała w świat wiem że dotarła na miejsce do nowej właścicielki:-) więc mogę ją pokazać i dodać do dwóch zabaw.

Ale najpierw foto każdej strony.









w pracy użyłam papierów z Magicznej Kartki. Jeszcze dziś(niedz) możecie zakupić papierki z darmową wysyłką-ja zaszalałam:-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w KTM ,,Ukwiecone kartki,,

oraz na Linkowe party u Bogusi-karteczka parawan



 kolaż danej karteczki

Dziękuję wam kochane dziewczyny za kom pod poprzednim postem-te moje smutasy to takie chwilowe, więc szybko się rozmyły. Znalazłam sposób na xxx wzięłam się za wyszywanie wczoraj pewnego obrazka który pozwala mi dużo wyszywać beż ciągłego patrzenia we wzór-mam nadzieję że do końca tyg skończę. A może ktoś zgadnie co to może być?


Pozdrawiam serdecznie i do następnego posta-a będą to chyba karteczki:-)
Buziaki... 
 

17 komentarzy:

  1. Śliczna, jaki piekny ten monogram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam haftowane karteczki a Twoje są wyjątkowo śliczne:)
    Powodzenia życże:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna kartka, podziwiam monogram:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, karteczka jest śliczna, bardzo dziękuję za udział w moim Linkowym Party :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! taki mini album! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kartka! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agniesiu, cudna karteczka - tyle w niej przepięknych hafcików.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robotki na smutki najlepsze ;) piękna Twoja kartka tyle sie w niej dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haftowany parawanik :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladna, dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń