O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 czerwca 2017

136. Smutasy i ogród

Witajcie kochane dziewczęta:-)


Smutasy-a dlaczego? No cóż połowa czerwca za nami lada dzień zaczną się wakacje a ja stoję ze swoim rękodziełem w miejscu. No może nie aż tak w miejscu bo na zabawy do których dołączyłam staram się coś stworzyć ale nie do końca mi o to chodziło.

Gdy w październiku przestałam pracować cieszyłam się ze teraz to ja będę gonić krzyżyk za krzyżykiem bo mam tyle wolnego czasu. A tu "klops" siedzieć nie mogłam za  dużo a na pół leżąco nie umiałam. No nic mówię sobie jak już urodzę przecież będę miała czas bo maleństwo takie malutkie to mało co rozrabia większość śpi.
A gdzież tam moja Wikusia śpi jakby przeliczyć może z cztery godz w ciągu dnia. Haha jej 15 min drzemki starczy.  Woli sobie ze mną pogadać i się pośmiać -ale kocham to więc nie narzekam a i czasem przecież do kartek robiąc mały hafcik z nią tworzę. Oj wtedy to w skupieniu na mnie patrzy i tylko oczka chodzą w górę i w dół za igła.

Kiedy pojawiała się piękna wiosna no to wózek w auto dzieciaki i psa ze sobą i jedziemy na działkę bo tam roboty a roboty. Staram się pomóc temu mojemu M na tyle ile się da. I tak jak dziś po prawie całym dniu pracy nawet mi się nie chce dotykać igły.
Czas mi tak szybko leci ze normalnie szok- wiem wiem wam kochane też bo przecież innego zegara do odmierzania czasu nie macie hehe.
Czas leci ze nawet nie zauważyłam że 22 maja minęło mi trzy lata na blogu. Aż trzy a pamiętam jak pierwszy post pisałam. Patrząc na ilość postów przez ten czas to cienko u mnie:-( trudno inaczej nie da się albo ja mało zorganizowana jestem. Z okazji rocznicy candy nie będzie bo standardowo we wrześniu się ukaże- miesiąc bardziej dla mnie szczególny.

Taka mala melancholia mnie złapała i wam wyglądać się musiałam:-D:-D
Ale żeby tylko moich smutków nie było pokaże moje kwiatki które się rozkwitły w ogrodzie co mnie cieszy ogromnie. Ale uprzedzam zdjątek nieco będzie-może ktoś dotrwa do końca:-)

Na początek dodam nasza gwiazdę jak we wózku dzielnie leży ina listki na drzewach się patrzy gadając sobie do nich.


a psinka kawałek łodygi od malwy dostała i cała szczęśliwa z zabawki nowej

 

i moje kwiatki, nie wszystkie nazwy pamiętam więc nie każdą podpiszę.

dzwonek:


 goździki, czerwony,


żółty



 różowy i jakaś bylinka



 żurawka w towarzystwie przekwitniętego floksa


i bylinki ładnie kwitnące ale nie pamiętam nazwy









 funkie lub hosty jak kto woli:



 krzewuszki (drugi rok mają)



pięciornik:




 dwuletnia róża:



różaneczniki-różowy i fioletowy-dostałam z dwa tyg temu od męża (uwielbiam te jego zakupy haha)
 


rajskie jabłuszko-ulubienica męża


 kalina zakupiona parę dni temu:


i hm mam plakietkę na krzewie ale wyszło mi z głowy:
 
 

a oprócz roślinności co oko cieszą działka dała nam piękne pyszne truskawki-będzie na niedzielę ciasto i rzodkiewkę




ufff dotarłam dziś do końca, a wy? Mam nadzieję że niedługo wpadnę z robótkami nie tylko z ogrodem a na pewno nowe fotki będą.

Pozdrawiam Was serdecznie i wypoczywajcie w weekend-u mnie pada ale to nic potrzebny mi ten deszczyk na działkę.




16 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że masz zdrową i śliczną córeczkę! A na rękodzieło też przyjdzie czas, jak mała trochę podrośnie. Mój synek też miał krótkie drzemki w ciągu dnia i nie mogłam za wiele zrobić. Ale dzieci mają swoje prawa i za to są kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Wiki rośnie jak na drożdżach, ech proza zycia...
    Buziaki kochana💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiktoria jest cudna i to najważniejsze :) niech czuje, że mama jest z nią kiedy tego potrzebuje :) a Ty kochana wrócisz to rękodzielnictwa jak będziesz mogła :) doskonale rozumiem brak czasu :) zresztą tak jak mi napisałaś każda z nas ma swoje problemiki i brak czasu, więc głowa do góry - będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany Aniołek, niech rośnie duża i zdrowa Wiktoria.
    A co do ogródka, podziwiam tyle roslinek, kwiatuszków. Troszkę się nazbierało. Smacznych truskawek życzę i rzodkiewki. mniaaaam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest Twoja córeczka, a ja Cię podziwiam, że znajdujesz czas na ogródek i robótki. Pamiętaj też o odpoczynku, chwilę dla siebie.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś cudowna jest twoja córeczka, a co do ogródka to podziwiam cię za to że ci się chce. Ale roślinki pięknie wyglądają :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, dziękuję za życzenia i prezencik- naprawdę zaskoczyłaś mnie niesamowicie:) Wasz ogród nabiera kolorów, a własne truskawki i rzodkiewki cieszą podwójnie:) Smutki przychodzą i odchodzą -takie jest nasze życie... Masz cudną córcię i wspaniałych synów i to jest najważniejsze. Ściskam mocno, oby smutki szybko minęły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko kochana, mam nadzieję, że pobyt na świeżym powietrzu i w otoczeniu tak pięknych roślinek przegonił smuteczki. A z Wikusi jaka cudna perełka!
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesz się maleństwem , dzieci stanowczo zbyt szybko rosną. Piękne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Porzuć te smutaski, bo masz wspaniałą córeczkę, piękny ogród i chyba fajne życie :) Na wszystko przyjdzie czas, na haftowanie też :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała szybko rośnie, pieska masz uroczego :) Piękne kwiaty na działce :) smacznego ciasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie jest w Twoim ogródeczku, śliczną masz córunię i rozkosznego pieska - i tak trzymaj :))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna córeczka a reszta sie poukłada raz jest więcej czasu a raz mniej mała wynagradza wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz śliczną córeczkę. Mój synek jest bardzo aktywny i niewiele mam czasu na haft. Jak maluchy podrosną to czasu też będzie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam ,masz mnóstwo zajęć i jeszcze czas na haftowanie :-D Organizacja na 5 ,kto powiedział ,że blog ma pękać od postów ;-D Swojskie truskawki pachną i smakują o niebo lepiej od kupnych :-D

    OdpowiedzUsuń