O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 maja 2017

133, Świętujemy cały rok

 W zabawie u Reni robimy prezenty przez cały rok. U mnie w maju powstały dwie szkatułki ozdobione metoda decu.
Mala szkatułka która ma być przeznaczona na drobiazgi które będzie właścicielka sobie wrzucala na czarną godzinę.


I duża która jest herbaciarka jednak ma zastosowanie jako schowek na biżuterię a dokładniej ujmując na kolczyki których koleżanka ma pokaźną kolekcje.

 i środek:




Maj zaliczony teraz trzeba pomyśleć nad czerwcem:-)

9 komentarzy:

  1. Obie sliczne , kolczyki sie nie pogubią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie świetne i obie bardzo mi sie podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za kolejny miesiąc wspólnej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne skrzyneczki, z lekką nutką romantyzmu.
    Buziolki, Agnieś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko bardzo efektowne skrzyneczki i jeszcze do tego praktyczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne obie :) Ale ta z kratką niebiesko no bajka :)

    OdpowiedzUsuń