O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 maja 2017

134. Majowe kartkowanie

 Witajcie:-)

Dziś ostatni dzień majowy więc wypadałoby wreszcie pokazać na ten miesiąc swoje prace karteczkowe.
Niestety maj za szybko mi uciekł i nie wyrobiłam się z postem wcześniej.

A teraz bez zbędnej pisaniny przechodzę szybciutko po kolei do wytycznych majowych.

U Ulki mieliśmy serce

.

 Z początku pomyślałam serce i święta hmmm co tu zrobić ale internet przecież dość obszerny w wzorki więc małe hafciki z sercami powstały.

Bałwanek z serduszkiem:


i serduszko z reniferkami



i obie razem:




U Ani tematy karteczek podała też Ania znana jako Nawanna:



kartka okolicznościowa miała być z nutkami-u mnie w formie doniczki

bu z bukiecikiem kwiatów od dzieci ze spaceru


 i zbliżenie:


wielkanocna-baranek
na haft jakoś nie miałam ochoty bo nie lubię konturów a większość wzorków z barankami je miała więc z pomoca przyszła mi stara karteczka która nigdy nie trafiła do wysłania i leżała gdzieś na dnie szuflady. Zrobiłam mała metamorfozę i wyszło coś takiego:


 bożonarodzeniowa-bombka:
haftowana:



 i taka prosta ze scrapkami:


i jeszcze jedna w kształcie bombki z bombkami:-)


 dodatkowo powstała karteczka komunijna:



i kolaż:



Na dziś to tyle. Zabawy majowe zakończyłam w ostatniej chwili.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Wam za każde pozostawione słowo:-)

21 komentarzy:

  1. No małe stadko Ci wyszło tych karteczek. Komunijna mnie zachwyca, nie mogę się napatrzeć :) :) :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, piękne karteczki przygotowałaś!
    Zachwyciła mnie blackwork'owa bombka i doniczki z nutkami - bardzo ciekawa forma.
    Śliczny hafcik komunijny i te serduszkowe. No i brawo za recykling!
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, świetne karteczki nam tu zaprezentowałaś. Doniczki są rewelacyjne. Podziwiam też hafciki, szczególnie komunijny ujął mnie za serce.
    Buziaczki serdeczne posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż pięknych i różnorodnych karteczek. Moimi faworytkami są doniczki, haftowana bombka i karteczka z bombkami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki! Bombeczkowymi jestem zauroczona!
    Dziękuję Ci za wspólną zabawę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam te piękne haftowane karteczki. Są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki, a hafty to sam miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko może na ostatnią chwilę, ale w jakiej ilości.
    Podoba mi się szczególnie ta z bałwankiem, ale pozostałym kartką też nic nie brakuje.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się Agnieszko że zdążyłaś z karteczkami . Jak widzę powstało więcej ich więcej niż było wymagane :-)
    Wszystkie świetne , ale oczywiście hafciki na pierwszym miejscy. Super ten wykrojnik z napisem , nie widziałam jeszcze takiego.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładniutkie karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki, ta komunijna bardzo na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko bardzo pracowity maj :) doniczki z kwiatami rewelacyjne :) Dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki, a szczególnie ta bałwankowa i komunijna :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam! Śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prace, szczególnie te doniczki z kwiatkami - pomysłowe, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW ale różnorodne :) Podziwiam Cię za te kartki bo ja coś nie mam do nich umiejętności :) Ale to dobrze bo nie każdy przecież musi umieć wszystko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawdziwy hurcik! Wszystkie wyszły ślicznie. Świetny pomysł z doniczkami - wyszło oryginalnie i efektownie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie karteczki są prześliczne! Hafciki zawsze dodają karteczkom tego niepowtarzalnego charakteru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, widać i Twoją pracę i serce w to włożone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki wysyp kartek! wszystkie śliczne i ogromna różnorodność:))

    OdpowiedzUsuń