O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 maja 2017

132. 4 pory roku z Ulka

Witam serdecznie:-)

 

Kiedy Ulka napisała post o Salu wyszywania czterech pór roku

autorstwa Moniki Blezień zastanawiałam się czy do niego dołączyć czy nie.  

No bo gdzie ja się z tym wyrobię, zabawy karteczkowe już i tak sporo czasu mi zajmują, wiadomo przy Wikusi też mi schodzi tym bardzie że ta moja królewna nic by nie spała-ot taki ma kaprys i woli gadać sobie niż spać:-D A do tego inne prace krzyżykowe rozpoczęte krzyczą:WRESZCIE UKOŃCZ NAS.

 

Ale że wzorki kusiły i jest to moja pierwsza taka zabawa w Salu to decyzja zapadła i  dopiero w ostatniej chwili wcisnęłam żabola i się dopisałam-choć Ulcia wydłużyła czas na zapiski do końca maja-i chętni mogą zgłosić się tutaj

 

Wzorek możecie zakupić tu  za jedyne 16,35zł

 

Myślałam aby wyszywać wzorki na kartki ale po namyśle stwierdziłam że będą tak jak być powinny porami roku i zawisną u mnie na ścianie.Dziś postawiłam ostatni krzyżyk-brakuje mi jeszcze ramki ale to zaś bo muszę udać się gdzieś w dalsze strony aby zakupić od razu cztery a nie wiem kiedy to nastąpi więc pokazuję jak jest teraz.

 

A oto i moja praca:


 

wzorek nieco zmodyfikowałam bo ramka jaka była w propozycji jakoś mi nie wychodziła-może na innej kanwie lepiej by było a ja wzięłam drobną (na której nie lubię akurat wyszywać). Także niektóre kolory musiałam podmieniać bo zapasy mulinkowe chyba czas zacząć uzupełniać i dziś zamówienie już złożyłam. 

Zastanawiam się czy tak wystarczy czy dodać inny odcień zieleni w środek ramki-co myślicie??

 

A że przy wiosennym temacie jesteśmy-mam nadzieję że szefowa wybaczy trochę tej prywaty:-) to korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na działeczkę. Po tych paskudnych dniach kiedy na nią nie zaglądałam ukazały się piękne barwy rozkwitniętych kwiatków:







rajskie jabłuszko-ulubione drzewko męża

 Nasza sunia padnięta -w swoim żywiole jest na działce


chłopcy w przerwie koszenia trawy zasiali warzywka :
 

Tym wiosenny akcentem kończę i życzę wam dużo słonka na kolejne dni. 

Pozdrawiam:-)

19 komentarzy:

  1. Twoje haftowanki są cudne, ja nie potrafię. A ogródek ...pozazdrościć, jak tam pieknie majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda :) Myślę, że chyba bez dodatkowej zieleni w ramce jest ok :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki powstały :) a ogród już iście wiosenny,no i pomocnicy super :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna - i na hafciku, i na działce :-)
    Brawa dla chłopaków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosna zarówno na kanwie jak i w ogrodzie:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieś, ślicznie macie na działeczce, chłopcy nie próżnują.
    Piękny jest Twój haft, będzie wspaniałą ozdobą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne hafty i cudne zdjecia z ogrodu:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik popełniłaś Agnieszko. Ramka w twojej wersji wygląda bardzo fajnie wg mnie :)
    Działkowych klimatów tylko pozazdrościć. Wszystko pięknie rozkwita i cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko cieszę się, że dołączyłaś do zabawy , wiosna jako obrazek wygląda świetnie. U mnie będzie drobnica na kartkach , bo obrazka a tym bardziej czterech autentycznie nie mam gdzie powiesić.
    Na działeczce uroczo a jak jeszcze dwóch młodych kawalerów sieje to już wielka radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie i wiosennie u Ciebie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft :) a będzie jeszcze piękniejszy jak wyszyjesz wszystkie pory roku :)
    Ramka mi się też bardzo podoba.
    U Ciebie na działce wiosna pełną parą :)
    Co do gazetnika to zaraz piszę mejla :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajną wiosenkę sobie wyhaftowałaś :)
    A na działce bardzo przyjemnie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafciki-podziwiam!, a działeczki to troszkę zazdroszczę. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie masz na tej działeczce :) Jeśli mogę spytać to napisz mi w wolnej chwili nazwy tych fioletowych kwiatów :) Bo zabieram się za skalniak i bym kupiła i posadziła bo są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Floks skrzydlasty. Są to roślinki dwuletnie. Szybko się rozrastaja i wyglądają cudnie juz z daleka:-)

      Usuń
  16. piękny pomysł na sal...
    w ogrodzie same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wiosna i na obrazku, i na zdjęciach.:)

    OdpowiedzUsuń