O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 maja 2016

71. Kwiatki na działce kwitna

Witam wszystkich serdecznie:-)

Serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze pod postem z karteczkami, nie do końca byłam zadowolona z nich bo miały mieć inne bazy a wyszły jak wyszły na ostatnią chwilę. Następne może będą lepsze hehe.

Ostatnio większość czasu jak i pewnie  każda z Was która ma ogród spędza tam czas i na nasze robótki poszły w odstawkę.
W wolnej chwili kiedy tylko mogę staram się choćby parę krzyżyków postawić w słonecznikach

a było ostatnio tak:

a dziś prezentują się tak:



ciekawa jestem czy do końca roku chociaż do połowy dojdę takim tempem, hm.

A teraz pochwalę się fotkami z działeczki:

 jesienią będąc na dniu warzyw i kwiatów w Skierniewicach zakupił mi mężuś tulipanki-pierwszy raz miałam okazję widzieć akurat taki gatunek, na jednej łodyżce były nawet   Co prawda zbytnio się nimi nie nacieszyłam bo jak tylko chłodniejszy był dzień kwiatki się całkowicie zamykały ale były chwile kiedy w pełnej krasie ukazywały swoje piękno. Zdjęcie z ostatniego kwietnia pochodzi, dziś już kwiatki opadły, pozostaje mi czekać rok aż znów zakwitną:




bratki miniaturki które jesienią mi się rozsiały kwitną jak szalone, część już wydałam po znajomych bo za dużo ich ale oko cieszą swoją różnorodną barwą.




                                           


Irysy i coś tam...
i tu pytanie moje do znawczyń kwiatów-czy to są floksy? te kwiatki różowe? ubiegłej wiosny zakupiłam malutkie kępki tych kwiatków i w tym roku okazuje się że zwiększyły swoja objętość*6 . Wyglądają ślicznie, muszę poszukać czy  są też inne kolory.


tu już wiem na pewno że to floks:


i zakupiony parę dni temu "złotlin japoński"



i na koniec ulubione drzewko męża "rajskie jabłuszko"



Oj takich zdjęć jeszcze kilka w zanadrzu mam , drzewka niektóre już okwitły, zobaczymy czy będą jakieś owocować bo jednak dopiero jak rok posadzone. Wolnym krokiem mam nadzieję że ogród nabierze kształtu i wyglądu. Jest masę pracy aby wszystko doprowadzić do kultury bo jednak częściowo to plac budowy i za dużego pola manewru nie ma.Tam gdzie mogę to coś upycham, sadzę a najważniejsze że mój ślubny też uwielbia kwiatki, wszystkie roślinki i sam kupuje jak tylko coś fajnego mu wpadnie w oko.

A teraz lecę do xxx karteczki powstają na zabawy do dziewczyn.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy zaglądają do mnie na bloga:-)




14 komentarzy:

  1. Haft będzie śliczny ale piękne kwiatki masz w ogrodzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne haftowane słoneczniki! a ogród równie pięknie rozkwita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) ogród rozkwita, oby tylko tak dalej:-)

      Usuń
  3. Słoneczników przybywa i to się liczy:) Kwiatki w ogrodzie śliczne. Fajnie, że Twój mąż lubi rośliny - zawsze to wspólna pasja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko mąż uwielbia i te roślinki w ogrodzie i te w domu, cieszy mnie to bo niejednokrotnie na tym ja korzystam. Coś mu się spodoba i kupi a oboje się cieszymy później. :-)

      Usuń
  4. Słoneczniki cudowne. Jak tak dalej będziesz pędzić to jeszcze mnie przegonisz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebym ja słoneczniki Twoje dogoniła to chyba bym musiała siedzieć po parę godz dziennie nad nimi:-)

      Usuń
  5. Słoneczniki pięknie Ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest floks szydlasty:)jest dużo kolorów ale w gamie róży czy fioletów:))fajny bo długo kwitnie i szybko się rozrasta:)))
    W 2003 roku haftowałam same słoneczniki:)wyhaftowałam ich dość sporo i od tamtego czasu nie wyhaftowałam żadnego:))

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie rosną :) i te na kanwie i te żywe :)

    OdpowiedzUsuń