O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 maja 2016

73. karteczka dla Uli

Dziś w biegu aby zdążyć z karteczką dla Uli wpadam na chwilkę. W maju miała powstać czapeczka elfa/gnoma, hm tu miałam mały dylemat bo większośc wzorów na xxx była albo mało czytelna lub wielki wzór, po długim buszowaniu znalazłam mały wzorek i karteczka haftowana powstała. 

Ale najpierw banerek:

a teraz moja wersja karteczki elfikowej:



Dziś krótko i na temat. Dziękuję Wam kochane dziewczyny (bo faceta brak) za wspaniałe komentarze pod karteczkami dla Ani, cieszę się że moje prace się spodobały. Buziaki :-)

10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka na szóstkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i na temat karteczka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny elfik, zadanie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny elfik i śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faceta brak, ale co tam, skoro jest taki śliczny elfik:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny elfik, szkoda,że nie umie nam wyczarować więcej blogujących facetów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam skrzaty! Karteczka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie haftuję ale bardzo mi się podobają karteczki z haftami. Elfik jest przeuroczy. Miłego weekendu Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń