O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2016

70. TUSAL 2016 maj

                           Kolejna już piąta odsłona TUSAL-owego słoiczka.
W tym miesiącu za dużo niteczek nie przybyło bo za mało moja doba ma godz i haft niestety chwilowo idzie w odstawkę-oczywiście nie całkowicie bo coś wolnymi kroczkami będę robić. A teraz prezentacja jak wygląda sprawa niteczkowa na foto:



Pozdrawiam:-)

1 komentarz:

  1. Niteczek coraz więcej, więc jednak coś tam się dzieje na polu robótkowym:) Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń