O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 marca 2016

66, Ostatnie karteczki w marcu

Witam serdecznie późną wieczorową porą:-)

Święta się skończyły miałam zasiąść i wrzucić fotki kartek właśnie w ten wolny czas ale oczywiście mój pech mnie nie opuszcza i ciągle coś mi pod górkę idzie w tym roku. ,,Przepiłam,, gdzieś kabel od aparatu i moa dzisiejsza jakość zdjęć jest o zgrozo do bani, ale ponieważ czas goni wrzucam fotkę zrobiona przy sztucznym świetle z telefonu.

Najpierw karteczka już ostatnia w zabawie u Ewuni. Na ostatnią zabawę jak większość z Was wie trzeba było użyć 8 dowolnych elementów z wcześniejszych etapów-niby proste a jednak czasem te proste rzeczy są najbardziej skomplikowane:-D
banerek:


i moja karteczka w której znajdują się obowiązkowe elemanty takie jak:
koszyczek, bazie, wiosenne kwiaty, pęknięta skorupka, napis, trawa, 3jaja+3kolory, kropki-media, zajączek-wielkanocnie, i większość wykonana igłą i nitką:-)


jeszcze na koniec mały kolaż wszystkich dziewięciu karteczek zrobionych na cel tej zabawy(nie są ułożone wg kolejnych tyg ale już nie mam na to dziś siły)




Ostatnia karteczka-w zabawie u Uli  chyba z którą najdłużej zwlekałam i została zrobiona w I dzień świąt-hehe tu Wielkanoc a ja kartke Bożonarodzeniową robiłam-wariactwo.....
banerek:


 i moja karteczka z kokardką:



Karteczki na marzec zakończone lecę wysłać do dziewczyn fotki a do Was wpadnę już wkrótce zdać relacje z kiermaszu na którym byłam a nie miałam kiedy nawet zasiąść-i zresztą na czym napisać posta.
Pozdrawiam serdecznie:-)

6 komentarzy: