O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 marca 2016

64, Karteczki

Witam!!

Dziś będą karteczki.
Niestety mam awarię kompa więc nie będę się rozpisywała i od razu Wam pokazuję co zrobiłam. Najpierw karteczka przedostatnia w zabawie u hubki.

 banerek:





i moja wersja karteczki z koszyczkiem i koronka:



 Kolejne karteczki lecą na zabawę do Ani Iwańskiej

banerek:



 no i karteczka z zajączkiem:



 prezenty:



i tulipany (kurs zapożyczyłam właśnie od Ani-bardzo dziękuję, okazuje się że ze zwykłej serwetki i foli można coś zdziałać)

 to też są tulipany-choć nieco powątpiewam coś mi te kolory różu się zlały  i wyglądają jak wyglądają. W moich zapasach mulinkowych akurat różu jakoś mało-żałuję że nie dobrałam innych kolorów ale uczymy się zawsze na błędach.


Niestety nie mam kolażu, mam nadzieję że Anulka mi wybaczy ale komp który chwilowo mam pożyczony nie ma żadnego programu do obróbek:-(

Kolaż od Ani jaki mi zrobiła-DZIĘKUĘ Anulka:-)



Na dziś to tyle, została mi jeszcze jedna karteczka dla Uli ale to już w tyg wrzucę ją na szybko w poście:-)

Dziękuję wszystkim za wspaniałe komentarze pod poprzednią karteczka-niestety nie lubię pisac z tel więc nie odpisywałam, ale wszystkie czytam i mi serducho się raduje że Wam się karteczka spodobała.

Pozdrawiam serdecznie

15 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki:) Hafciki urocze - moim faworytem jest koszyczek z pisankami:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję:-) koszyczek chyba najszybciej mi się wyszylo, prosty a zarazem kolorowy wzorek.

      Usuń
  2. Agnieszko cieszę się bardzo , że mimo trudności za sprzętem znalazłaś czas żeby zmajstrować piękne kartki na moją zabawę. Jednak te wyszywana mają swój urok i takie lubię najbardziej. Hafcik z prezentami też mam na swojej kartce, ale jednak Twoja jest zdecydowanie ładniejsza. Ale zajączek tez jest uroczy a tulipanki bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziekuje pieknie. Znaleźć czas musiałam bo te karteczki wciągają hi hi poza tym dla mnie to radość uczestniczyć w Twojej zabawie, nauczę się czegoś nowego a i mam okazję podziwiać u innych wspaniałe prace:-)

      Usuń
  3. A moim faworytem jest zajączek dźwigający pisankę:) Ale wszystkie karteczki śliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko wszystkie kartki pięknie wyhaftowałaś i widzę, że i Ty skorzystałaś z kursu Ani do Swoich tulipanów -super wyszło. Pozdrawiam serdecznie
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości Tworzysz!
    WOW!

    Radosnych Świąt!

    Moc pozdrowień!

    ps. Dziękuję za udział w mym Candy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne hafty, świetnie zdobią Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajączek z jajem cudny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wysoki poziom, jak zwykle zresztą :P
    pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin (wejście przez nick)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie haftowane obrazki są piękne . Tulipany też świetnie wyglądają :-)))

    OdpowiedzUsuń