O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 stycznia 2016

52. Karteczkowo....

Witam serdecznie:-)

Dziś będzie karteczkowo. Jak pisałam wcześniej zapisałam się do paru zabaw związanych właśnie z karteczkami. Niestety nie mam żadnego doświadczenia w tworzeniu takich rzeczy i moje dzisiejsze karteczki są jakie są-szału w nich nie ma. Myślę nad zakupem może gotowych baz do robienia karteczek ale muszę w wolnej chwili pobiegać po Waszych blogach dziewczyny i poczytać jak Wy je tworzycie i z czego.
A dziś aby nie przedłużać ponieważ grypsko mnie rozkłada od razu przechodzę do sedna sprawy i pokazuję karteczki jakie wykonałam.

Pierwsza karteczka jest zrobiona na zabawę u hubki38




a karteczka wygląda tak:




Postanowiłam także dołączyć do zabawy u Ani Iwańskiej  i przez cały rok robić świąteczne karteczki.



                   a oto i karteczka wg wytycznych -choinka:



                      pisanka:


                  róża



 no i na koniec kolaż całej trójki:






 ostatnia już karteczka leci do Uli






To by było na tyle. Nie jestem do końca zadowolona z efektów co niektórych kartek ale może następne będą lepsze, napewno nie poddam się i będę tą technikę próbowała dopracować.
Pozdrawiam serdecznie Was kochani, lecę chwilę na Wasze blogi i do łóżka się kurować abym rano do pracy jako tako mogła funkcjonować.

21 komentarzy:

  1. Świetne karteczki :) Ja też nie zawsze jestem zadowolona, ale podchodzę do tego z dystansem i zakładam, że praktyka czyni mistrzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu. W grudniu porównam karteczki styczniowe i zobaczę jak się zmieniły moje prace-mam nadzieję że tylko na lepsze:-)

      Usuń
  2. Witaj Agnieszko. Ciesze się że mogę Cie gościć w mojej zabawie. Myślę , że będzie ona dla Wszystkich bardzo fajną rozrywka a przy okazji poznam nowe techniki tworzenia karteczek I co najważniejsze będziemy miały niezły zapasik karteczek na różne okazje.
    Twoje karteczki są świetne. Ja bardzo lubię wyszywane i głównie takie robię . Ale i to jajo quillingowe też mi się bardzo podoba .
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję gościć Cie również w lutym.
    P.S. Na temat papieru napisałam Ci maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję. Zabawa ciekawa więc nie odpuszczam szybko , a i przy okazji czegoś nowego się nauczę:-)

      Usuń
  3. jakaż piękna quillingowa bombeczka. Zachwycająca.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne karteczki, a quillingowa bombeczka extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i różnorodne karteczki:)Mnie szczególnie urzekła choineczka i róża:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję:-) Powiem szczerze że ta róża to taka na "odczep się", nie miałam pomysłu na nią a i jakoś żadnego małego wzoru nie mogłam znaleźć, tym bardziej cieszę się że Ci się spodobała.

      Usuń
  6. Jajeczko oryginalne bardzo ,wspaniale zinterpretowane tematy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co, to już chyba tak jest, że nie zawsze podobają się nam efekty naszej pracy i potrafimy znaleźć w naszych małych dziełach sztuki mankamenty, których inni nawet nie zauważą. Kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:-) Masz rację z tym naszym zadowoleniem, moje kartki są bardzo proste bo jednak dodatki dają dużo. Jednak jestem w tym temacie jeszcze "zielona" i jest jak jest-teraz najważniejsze aby dokształcić braki.

      Usuń
  8. Aguś nie przejmuj się. Moje pierwsze kartki były o wiele gorsze od Twoich, ale metodą prób i błędów dojdziemy do perfekcji i swojego stylu karteczek. Z tymi poradziłaś sobie doskonale. Ja też preferuję haft na kartkach, więc witaj w klubie.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję. Niestety najgorzej jest zacząć coś tworzyć bez niczego, u niektórych dziewczyn kartki są po prostu obłędne ale one już w tym siedzą od dawna a ja próbowałam zrobić cos z tego co mam w swoich zbiorach. Za jakiś czas i może moje będą lepsze.A haft na karteczkach ja także uwielbiam więc nie jedna będzie w tym stylu:-)

      Usuń
  9. Świetne karteczki, zwłaszcza te quillingowe. Ja zapisałam sie do tych wyzwań, by ćwiczyć powstawanie karteczek .

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki!!!!!!!!!Quiling wymiata!

    OdpowiedzUsuń