O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 stycznia 2016

45. Życzenia noworoczne, podsumowanie 2015r.

Witajcie kochani w pierwszy dzień Nowego Roku 2016:-) Chciałabym na wstępie serdeczne złożyć wszystkim życzenia:


Niech się spełnią świąteczne życzenia:
te łatwe i trudne do spełnienia.
Niech się spełnią te duże i te małe,
te mówione głośno lub wcale.
Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
tego życzę w Nowym Roku.



A teraz korzystając z okazji że stary rok już się zakończył postanowiłam zrobić po raz pierwszy na swoim blogu podsumowanie moich prac z całego roku. Trochę tego było, głównie królowało u mnie decu, quilling, trochę było karczochowo no i xxxx ale tych ostatnich coś za mało stwierdzam było jak szykowałam zdjęcia. A teraz relacja zdjęciowa:

 wielkanocne jajca




podkładki pod kubki:




                                                metamorfoza przezroczystych wazonów:


  serwetniki:


 drewniane tace:



świeczniki:




chusteczniki:






  deseczki:



 metamorfoza słoików po kawie (ciągle nowe są produkowane-jednak czekają na lakierowanie i lepsze światło do zdjęcia)





 anielice i herbaciarka( ta ostatnia jest robiona metodą decu z ozdobą quilling-prezent dla koleżanki)



 skrzynki na klucze:




 bombki, dzwoneczki:







  
a tu trochę haftu



 prace które wykonałam z okazji mojegopierwszego candy:



zaczęłam także robić porządki w mulinie-ciągle nad tym pracuję gdyż zakupiłam nowe pudełko:



poza tym skończyłam obraz kwiatu magnolii, jabłoni, pozostał mi kwiat wiśni a także malwy są ukończone: wstawione obrazy nie są mojego autorstwa-zapożyczone z wzorów-moje czekają na pranie i oprawę ale najpierw muszę skończyć ostatni.






 przybyły w tym roku także dziewczynki-kolekcji nie zamykam, niedługo zacznę kolejną wyszywać tylko niech zamówiona mulinka mi dojdzie-na zdjęciu brakuje mi jednej dziewczynki z misiem, jestem w trakcie kończenia jej gdyż wcześniejsza która wyszyłam dla siebie znalazła inny dom:-)



 chyba większość pokazałam, aczkolwiek jest jeszcze parę fotek z ostatnich dni ale nie chcę Was zamęczyć tym już i tak długim fotoreportażem:-) 


Co do planów na rok 2016 -oj są wielkie a wiadomo nie zawsze wychodzi jak się chce, napewno chcę dokończyć kolekcję dzieci oraz kwiat wiśni i znaleziony niedawno hibiskus:









marzy mi się także kolekcja owych dam-zresztą do końca tej żółtej dużo nie zostało ale trafiła do małej grupy UFOków-chyba trzeba je dokończyć więc to też jest jedno z moich marzeń.


 Jak widzicie plany wielkie, co z tego będzie zobaczymy. Niestety doba jest dla mnie za krótka albo ja za wcześnie chodzę spać że ciężko mi się wyrobić a jak większość z Was mam dzieci, pracę i dom które są na  pierwszy miejscu a robótkowy świat dopiero po nich. Więc życzę i sobie i Wam moje kochane obserwatorki aby w tym roku ten szybko uciekający czas ciut zwolnił. 
Na dziś to tyle niedługo wpadnę z kolejnym postem, mam nadzieję że udało Wam się dotrwać do końca i nie zanudziłam:-) Lece zaraz buszowac po Waszych blogach.

nasza choinka



Miłego świętowania życzę wszystkim!!

6 komentarzy:

  1. Piękne prace :) pracowity rok :)
    Życzę, aby udało się zrealizować wszystkie plany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, imponująca ilość, Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, widać, że wcale nie próżnowałaś. Stworzyłaś wiele wspaniałych i różnorodnych prac. Oby w Nowy Rok był jeszcze bardziej owocny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podsumowanie - dużo prac świetnych prac zrobiłaś:) Oby ten rok był równie owocny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie :)
    Szczególnie urzekły mnie jajka z decoupage i podkładki. Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oho ho..było trochę tych prac...tylko podziwiać :)
    Śliczne są hafty :)

    OdpowiedzUsuń