O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 stycznia 2016

50, kolorek biały

Witajcie:-)
Serdecznie dziękuję za cudowne komentarze pod postem z drzewkiem kwiatowym, cieszę się że moja praca-no i pomoc dziecinWam się spodobała, dziadkowie byli zachwyceni i drzewko stoi na honorowym miejscu:-)

W tym roku postanowiłam troszkę się pobawić na blogach i do paru wyzwań i zabaw karteczkowych dołączyć. Dziś jest ostatnia chwila aby dodać swoją pracę u Małgosi -w tym miesiącu praca miała być biała. Powiem szczerze że nie jest to mój ulubiony kolor, więc i z pracą u mnie nieco kiepsko, powstawała w biegu, nie do końca było to co chciałam no ale najważniejsze że coś jest i do zabawy dołączę. Zwykłe serducho z papierowej wikliny delikatnie ozdobione kwiatkami aby przepychu nie było.

A moja praca wygląda tak:



 a więcej o zabawie możecie poczytać tu:

http://malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com/2016/01/zabawa-tematyczna-czyli-rok-kolorow.html


4 komentarze:

  1. Bardzo delikatne serduszko, super się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne serduszko - proste i ładne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serce, białe też ładnie wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń