O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 marca 2017

121. Candy w Art-Piaskownicy

                  Za oknem pada sobie deszczyk ale nic to ja tu pędzę aby ogłosić Candy 
                     jakie Art-Piaskownica przygotowała z okazji 8 urodzin-piękna rocznica:-)


Zabawa świetna aby odnaleźć hasło musimy przejść drogę po blogach wymienionych projektantek.
A jakie cuda dziewczyny przygotowały-raju same śliczności, aż chciałoby się je mieć.
Lecę  nakarmić żabkę i pooglądać jeszcze raz cudeńka u dziewczyn.

Hasło odgadnięte brzmi tak:

,,Zwolnij, przestań podążać za tłumem, twórz swoją własną drogę, rób z pasją każdego dnia to, co kochasz,, 

Powiedzenie piękne, bardzo życiowe

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za zabawę z okazji naszych 8 urodzin:) Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń