O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 marca 2017

120. Hibiskus i dziewczę z misiem

Witam serdecznie:-)


Za oknem pięknie się zaczyna robić to i na robótkowanie ochoty więcej człowiek ma. Ja staram się kiedy tylko mogę zasiąść z igiełką w ręku ten czas wykorzystać na xxx. Powoli powstają kartki na zabawy ale też ukończyłam zaczęty już w minionym roku obraz dziewczynki z misiem. Wyszyłam go po raz drugi-pierwszy nawet nie został opublikowany po skończeniu bo koleżance tak się spodobał że zabrała go kiedy postawiłam ostatni na nim krzyżyk. 

A tak wygląda owa dziewczynka:


 Ci którzy zaglądają do mnie wiedzą że już parę dziewczynek z tej kolekcji wyszyłam. Niestety ta z misiem posiada inna ramkę ale jak będę widziała taką jak wcześniejsze to zamienię.

A teraz dziewczę z pozostałymi w komplecie:


Niedługo przed porodem wzięłam się za wyszywanie dawno już upatrzonego hibiskusa. Dość ładnie mi tempo szło ale później musiałam przestać, teraz od paru dni staram się choćby kilkanaście krzyżyków postawić. Później czeka mnie zamówienie kilku takich samych ramek na pozostałe kwiaty( jabłoni, magnolii i malwy) aby wszystko w jednym kolorze oprawić-chyba raczej serię wypada tak samo pooprawiać?-co o tym sadzicie?

 I moje hibiskusy:


Na dziś to tyle z moich małych robótek. Serdecznie dziękuję osobom zaglądającym i komentującym moje prace. 

Pozdrawiam:-)

16 komentarzy:

  1. Śliczne hibiskusy i wspaniała kolekcja haftowanych dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hibiskusy i wspaniała kolekcja haftowanych dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje hafciki! Te dziewczynki wyglądają super! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...piękne prace, a kolekcja dziewczynek wygląda imponująco :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te dziewczynki Muszyńskiej i widzę,że haftujesz ze schematów.
    Kiedyś wyhaftowałam sporo takich obrazków na kanwie z nadrukiem - ale to było ponad dwadzieścia lat temu:)
    Seria kwiatowa jest piękna i ja oprawiłabym ją w jednakowe ramki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie serie będziesz mial świetne. Takie dziewczynki miałam keidyś na pocztówkach. A serię kwiatową dałabym w jednakowych lub bardzo podobnych ramkach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dziewczynki:-) Kwiatki prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolekcja dziewczynek imponująca:))

    OdpowiedzUsuń
  9. {Piękne hafty:) Hibiskusy mają cudny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kolekcja dziewczynek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona tymi nartami są cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń