O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 grudnia 2016

107. TUSAL po raz 13-ostatni

To już ostatnia w tym roku osłona TUSALowego słoiczka. 
Nie jest wypełniony po brzegi niestety ale i tak myślę że sporo niteczek w nim wylądowało. 
Była to moja pierwsza taka zabawa-zastanawiam się na co wykorzystam te resztówki- szycie igielników raczej nie wchodzi w grę bo ja z maszyną na bakier jestem. Może coś innego wymyślę, zobaczymy. A słoiczek na ten moment wygląda tak:







2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w zabawie.:)
    Niech się spełnią świąteczne życzenia - te łatwe i trudne do spełnienia. Niech się spełnią te duże i te małe, te mówione głośno lub wcale. Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku, tego Ci życzę w Nowym Roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może do biscornu wykorzystasz?
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń