O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 grudnia 2016

105. WESOŁYCH ŚWIĄT

Kochani

  W te święta magiczne, życzenia ślę liczne.
  Pachnących jodełek z ogromem światełek.
  Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.
  Prezentów pod choinką od Mikołaja z wesołą minką
  Ciepła rodzinnego w Dzień Narodzenia Pańskiego.
  Dużo jedzenia na stole,
  NIECH TE ŚWIĘTA BĘDĄ WESOŁE!!!

 

 a najlepszy plan na święta to:




Dziękuję za piękne karteczki jakie wczoraj do mnie dotarły-po świętach się pochwalę:-)

7 komentarzy:

  1. Spokojnych, rodzinnych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko serdecznie dziękuje zażyczenia i również życzę wspaniałych i radosnych, w rodzinnej atmosferze Świąt Bożego Narodzenia:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych wesołych,rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji Bożego Narodzenia, składam serdeczne życzenia.
    Niech Ci święta miłe będą, z dźwiękiem śpiewu i kolędą.
    Z wigilią tuż po zmroku, i w radosnym Nowym Roku.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko zdrowych, pogodnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już poświątecznie w wielkim zabieganiu życzę miłości, radości i wielu szczęśliwych dni w nadchodzącym 2017 roku; by spełniały się marzenia; te łatwe i te trudne do spełnienia:))

    OdpowiedzUsuń