O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lipca 2016

79, Karteczki lipcowe:-)

Kochani witam Was serdecznie w niedzielne popołudnie.
Na początku dzisiejszego posta serdecznie dziękuję za piękne komentarze pod moją kwiatową łąką olejną-miło mi że Wam się podobał obraz.

 A dziś przychodzę z karteczkami bo czas goni. Będzie dziś zbiorowo i karteczki dla Ani i dla Uli, mam nadzieję że dziewczyny je zaakceptują.

Na początek banerek od Ani który mówi nam co miało się znaleźć na karteczkach lipcowych:



 no i lecę ze swoimi karteluszkami:

-dzwoneczek:


 i jeszcze jeden dzwoneczek:


 -bazie:


- biedroneczka (miała być haftowana, ale nie wyrobiłabym się czasowo a jakoś wzorki mi nie podchodziły do gustu, więc jest jak jest)



 no i na dokładkę zrobiłam kartkę z gołąbkami -aktualnie co prawda nie mam żadnego ślubu więc karteczka pójdzie do szuflady-chyba że wyszyję sobie datę na 12 rocznicę swojego ślubu która przypadnie we wrześniu, hmm zobaczymy




 i to chyba wszystkie karteczki dla Aneczki, jeszcze tylko kolaż:




 A teraz przechodzę do karteczek dla Uli gdzie króluje aniołek


 i moja propozycja aniołków-powstały dwa, jeden wyszyty mulina czarną a drugi nićmi  ariadna metaliczna-masakra plączą się i ogólnie nie mój klimat ale że lubię tą serię aniołków pewnie jeszcze nie jeden powstanie choćby na bombki świąteczne.





 i kolaż obu karteczek aniołkowych dla Ulki:


 i to by było tyle na dziś co miałam do zaprezentowania. Mam nadzieję że karteczki zostaną przez dziewczyny zaakceptowane i mogę się brać powolutku za sierpniowe między chustecznikami z decu bo dojechały i już wyciągam farby aby wieczorem się za nie zabrać.

POZDRAWIAM SERDECZNIE WSZYSTKICH ZAGLĄDAJĄCYCH NA MÓJ BLOG-MIŁO MI WAS U SIEBIE GOŚCIĆ. PAPATKI:-)



25 komentarzy:

  1. Piękne karteczki wykonalas. Najbardziej podoba mi się ta wykonana metoda quilingowa...:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję , quilling lubię choć mało ostatnio go u mnie trzeba papierki pozamawiać bo do świąt czas leci powolutku a zwijanie jednaka na bombki zajmie sporo mi czasu. A z resztówek powstała taka skromna karteczka:-)

      Usuń
  2. Brawo! Świetna interpretacja wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te twoje karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko cieszy mnie niezmiernie , że nadal sprawia Ci radość tworzenie karteczek. Dziękuję Ci za udział w mojej zabawie. Ja karteczki zaliczam na celująco , zwłaszcza że jest na nich mój ulubiony haft krzyżykowy . Świetne sa tez Aniołki dla Uli > gratuluję wyszywanie metalicznym nićmi , cos wiem na ten temat więc tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko wysłałam do Ciebie maila, nawet jeżeli Twoja odpowiedź jest negatywna, proszę odpisz.

      Usuń
    2. Aniu przeczytane odpisane:-) Dziękuję za ta 6 bardzo się cieszę że az taka notę dostałam. A robienie karteczek zaczyna być wciągające i jeśli tylko nic się nie wydarzy to mysle ze do konca dotrwam:-)

      Usuń
  5. Cudowne kartki, podziwiam! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko zrobiłaś naprawdę ciekawe i śliczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki, zwłaszcza wielkanocna i z biedronkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziekuje, na ta wielkanocna nie miałam pomysłu tym bardziej ciesze się ze ci sie podoba:-)

      Usuń
  8. Podziwiam i uśmiech zostawiam :) Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki sa prześliczne i tyle technik pokazałaś przy ich tworzeniu. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, Agnieszko :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, zwłaszcza te z krzyżykami, mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń