O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 lutego 2016

56. Kartki u Ani i Ewy



Dziś będzie karteczkowo- korzystając z wolnego dnia w pracy mogłam zasiąść od rana na spokojnie i pokończyć karteczki na wyzwania. W tym miesiącu jakoś szybciej mi poszło z tymi karteczkami-bynajmniej u Anulki, czasu jeszcze troszkę jest ale jak udało mi się zrobić szybciej to od razu pokaże i biorę w rękę słoneczniki bo się obraża na mnie że o nich zapomniałam hihi.
Najpierw  banerek od Ani:




 i moje karteczki z tematyką lutową. Najpierw z bałwanem:



z kurczaczkiem:





i serducho-tu są nawet dwie karteczki:





i na koniec kolaż:




I ostatnia zabawa u Ewy-banerek z tematyką do karteczki:



i moja karteluszka:



Na dziś to tyle, idę do słoneczników choć pogoda mówi mi idź spać :-}
Do usłyszenia zaś:-)

29 komentarzy:

  1. Agnieszko jak ja lubię takie karteczki wyszywane, No bomba po prostu. Wszystkie haft się świetne , i szybciutko sobie z nimi poradziłaś. Bardzo się Cieszę że jesteś i w lutym w zabawie karteczkowej .
    Pozdrawiam serdeczni i liczę na Ciebie i w marcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję:-) W lutym na pewno będę bo zabawa fajna i mogę się przy okazji czegoś nowego nauczyć i podziwiać u innych piękne karteczki:-) Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś, robisz postępy. " Nie taki diabeł straszny" to robienie kartek.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję:-) Same hafciki o podanej tematyce nie są niczym tragicznym-lubię małe hafty a ostatnio jakoś nie było na nie czasu więc mam okazję teraz nadrobić. Czasem wymyślenie w co oprawić je jest dylematem, zakupiłam pare kartek i próbuję, pod koniec roku będzie już większa wprawa:-)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki:) Wszystkie hafty urocze, a serce z różyczkami jest takie romantyczne...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne karteczki i super hafciki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki. A te haftowane to cudeńka szczególnie z bałwankiem i różane serce do zakochania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-bałwanek podbił już jakiś czas moje serce i tak był odkładany na zaś teraz cieszę się że go mam:-)

      Usuń
  6. Piękne kartki, zwłaszcza te haftowane i quillingowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, te haftowane obrazki wyglądają prześlicznie :))).

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie śliczne, mają coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafty rewelacyjne :-)))Piekne kartki stworzylas :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie je wykonałaś. Sa śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne karteczki - bardzo podoba mi się ta z bałwankiem :) Ja w tym miesiącu też postanowiłam troszkę pokrzyżykować (bo dawno tego nie robiłam). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne karteczki. Ta religijna taka dostojna, zgodnie z tematem.

    OdpowiedzUsuń