O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 lutego 2016

55. Tusal-odsłona II

Dziś przypada kolejna data nowiu, zatem czas zaprezentować swój słoiczek tusalowy.
Tym razem już ubrany powolutku zapełniający się. Mam nadzieję że do końca roku będzie "pękał w szwach".
A tak wygląda słoiczek:


A już jutro jeśli tylko nic mi nie wyskoczy zapraszam na oglądanie karteczki kolejnej wielkanocnej-a to wszystko dzięki Waszym komentarzom które motywują mnie do dalszej pracy. Jesteście dziewczyny kochane:-) Buziaki

3 komentarze:

  1. Fajny słoiczek i ile już w nim ścinek

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że przybywa niteczek, bo to znak, że się sporo dzieje u Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń