O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 listopada 2015

42. Świątecznie,,,,

Witam wszystkich, a szczególnie nowe osoby które pojawiły się na moim blogu, mam nadzieję że zostaniecie ze mną dłużej:-)
Dziś będzie głownie fotograficznie u mnie, niestety grypsko mnie dopadło i nie mam siły stukać w klawiaturę. Powstają u mnie ozdoby świąteczne więc się pochwalę co stworzyłam:










Kolejne także są w toku ale jeszcze niedopracowane, a teraz wybaczcie idę do łóżka się wygrzać.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :-)

8 komentarzy:

  1. Jakie piękne kolorowe cudeńka stworzyłaś i każda rzecz jest jedyna w swoim rodzaju:) Dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ozdoby, a Tobie życzę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodziutkie te Twoje ozdoby , bardzo, bardzo kolorowe. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby, a najbardziej podobają mi się te quillingowe bombki, są przepiękne :DDD Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze bombki i dzwoneczki! Zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bombki, ale musiałaś się nakręcić papierków, podziwiam :) Szybko wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń