O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 października 2015

39. paczuszki

Witajcie kochane w ten niedzielny deszczowy (bynajmniej u mnie) poranek:-)

Z małym opóźnieniem wywiązałam się z obiecanych paczek dla Justyny i Izy, cieszę się ogromnie że już dotarły i dziewczynom się spodobały jak piszą na swoich blogach.
Oprócz podkładek jakie pokazywałam w poście z candy chciałam obdarzyć je także pracą wykonaną metodą krzyżykową-czasu niestety dużo nie miałam, więc powstały małe obrazeczki na pamiątkę.

                                                           
                                                         różyczka dla Justyny


słonik dla Izy

 


powstały też karteczki quillingowe:







a tak prezentują się gotowe zbiory do zapakowania i wysłania:


paczuszka dla Justyny




paczuszka dla Izy 




      A teraz czas na dalsze prace z malwami, brakująca mulina dostarczona więc zabieram się dalej do pracy, na dziś mam skończony wazon i lecę dalej.Pewnie dużo dziś nie zdziałam jak i w najbliższych dniach bo ręce mi wczoraj nieco dostały w kość przy dźwiganiu i niestety bolą, ale może może coś tam dorzucę. Chciałabym jak najszybciej skończyć bo kolejny obraz czeka.


Na dziś to tyle, lecę wypoczywać. Trzymajcie się i do następnego poczytania:-)
Pozdrawiam serdecznie:-)

12 komentarzy:

  1. Agnieszka paczuszki się bardzo podobają. Jeszcze raz bardzo dziękuję za piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie że się spodobały moje prace:-)

      Usuń
  2. Aguś bardzo dziękuję za prześliczne prezenty, które mnie zachwyciły. Obrazek z malwami prezentuje się już bosko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło że się prezenty podobają. Dziękuję:-)

      Usuń
  3. Przygotowałaś fajne prezenciki:) Malwy będą wspaniałe...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-najważniejsze że obdarowane zadowolone:-)

      Usuń
  4. Mnie zachwycają podkładki muffinkowe:) Agnieszko czy można zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jakoś najbardziej te muffinki się podobają. Oczywiście że możesz zamówić. :-)

      Usuń
  5. Gratuluje wygranym tak fajnych prezentów! Twoje malwy rosną ślicznie, jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Mi akurat wydaje się że wolno te malwy idą jednak jak przeliczam czas jaki im poświęcam to chyba nie jest tak źle.

      Usuń
  6. Piękne prezenty przygotowałaś. Słoń bardzo przypadł mi do gustu. !:) A maley są naprawdę śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń