O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 grudnia 2014

19. Świąteczny czas.....




     Kochani w biegu ale wpadam na chwilkę aby nadrobić zaległości  i pokazać wam moje prace jakie wykonałam na święta. Wcześniej były bombki dla innych teraz prezentuje Wam to co dla domu zrobiłam. 


 




















    Udało mi się zakupić dość dużą bombkę styropianową i postanowiłam wyszyć jakiś wzorek świąteczny na nią dla dzieciaczków. Nie jestem do końca zadowolona z końcowego efektu bo trochę załamań na tej kanwie jest ale w końcu to pierwsza taka praca więc i marne efekty mogą być-następna mam nadzieję że będzie lepsza.













A tak się prezentuje nasz świąteczny stolik kawowy:


Drodzy moi czytelnicy bloga: 

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
życzę Wam nadziei, własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego, co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych świąt!

4 komentarze:

  1. Święta wśród tak pięknych ozdób były na pewno wspaniałe: ) a teraz dalej będą cieszyć oko, na szczęście można je podziwiać jeszcze długo po Świętach: ) Gorąco pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze stroik kupowaliśmy bądź zrobiliśmy z gałązek które jak to w ciepłym blokowisku zaraz obleciały z igiełek, tym razem stroiki cieszą oko znacznie dłużej i pewnie za rok będą znów gościć na stole z dodatkiem nowej dekoracji. A bombki myślę że posłużą długo. Pozdrawiam;-)

      Usuń
  2. Ozdoby są śliczne, a bombki są super, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe komentarze i również Asiu życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Pozdrawiam:-)

      Usuń