O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 grudnia 2014

18. Dalej papierkowy zawrót głowy

         Kochani i znów mnie trochę nie było ale to wszystko zasługa papierkowych robótek. Wcześniejsze bombki jakie pokazałam już mają nowego właściciela -od razu chętny na nie się znalazł co mnie ogromnie ucieszyło. Poproszono mnie o zrobienie kolejnych i dziś je skończyłam. Ale to nie wszystko bo kolejne czekają do zrobienia. Raduje mi się serducho że są na nie chętni i się ludziom podobają. Jestem także szczęśliwa bo nawet mąż mi się zaczyna wkręcać w zwijanie pasków -co o wiele szybciej idzie. Niektórzy zaczynają pytać czy na wiosnę i zajączka też będę coś robić ale to zobaczymy -napewno efekty pokażę:-)
A teraz zapraszam do obejrzenia tego co dziś poszło w świat:




Miłego dzionka życzę wszystkim:-)

4 komentarze:

  1. Wcale się nie dziwię ze tak Cię wzięło quilling jest wspanialy i daje piękne efekty: ) Na kolejne święta będą jajka, kurczaczki i zajączki: ) już się nie mogę doczekać: ) ale nie zapominaj o hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj o hafcie nie da się zapomnieć -coś tam powstaje na bombkę, pokażę jak już skończę. O kolejnych świętach już myślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki są super, kolory są śliczne. Ja robiłam tylko jajka, zabawa u mnie w rodzinie była, mąż, córka oraz siostra zwijałyśmy paseczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wszystkich można wkręcić w zwijanie-ponieważ u mnie dzieciaczkom nie wychodzi zwijanie to pozostał mi mąż do pomocy, ale i tak zabawa dla każdego jest bo dzieci robią swoje bombki z cekinów. Dla każdego coś miłego. Jajka już też mam na początek 3 kupiłam zobaczymy po Nowym Roku czy coś wymyślę. Dziękuję za miłe słowa ipozdrawiam:-)

      Usuń