O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 czerwca 2014

6. Papież Jan Paweł II

Nadszedł dzień kiedy postanowiłam wyszyć Papieża Błogosławionego-myślałam że uda mi się jeszcze przed ceremonią beatyfikacji jednak praca, dom, obowiązki nie pozwoliły mi wykonać tego w zaplanowanym czasie. Teraz już jest gotowy i tylko ramki brak ale myślę że za parę dni zawiśnie mi na ścianie i będzie cieszyć oko nie tylko mojej rodziny ale także każdego kto na niego spojrzy.

19 komentarzy:

  1. Kawał dobrej roboty, cudowny haft!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz.Jak na początek spore wyzwanie sobie postawiłaś,ale wyszło świetnie.Widzę,że mamy tę samą tapetę bloga,tylko Twoja jakoś bardziej uporządkowana.U mnie taki misz-masz,że głowa boli.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;-) co do wyglądu bloga to może i w miarę porządek ale to dlatego, iż jeszcze nie wszystko znam-uczę się ciągle więc nie wiem jak to za pół roku będzie czy się wtedy odnajdę. Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. jezeli to nie sprawi pani klopotu moglabym poprosic o spis odcieni czerwieni nitki dmc. W gazecie ktora ma moja mama nie ma jednej nitki w spisie a jest w obrazie, z gory zerdecznie dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy pomogłam -jak coś proszę dać maila to wyśle wzór z numeracją wszystkich mulin.Pozdrawiam
      jasnoczerwony-3801
      czerwony -321
      ciemnoczerwony-815
      bordowy-3857

      Usuń
  4. Witam,a ja chciałabym sie dowiedzieć z jakiej gazetki jest wzòr
    Praca piękna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Ja wzór mam od koleżanki która zakupiła go w coricamo. Mogę podesłać proszę tylko o chwile cierpliwości bo jestem tylko wieczorami wolniejsza i maila na którego podesłać. Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  5. Poprosze o ten spis nitek dmc moj mail to agusia331@wp.pl dziekuje bardzo, mama wzor ma z gazety i chyba jest blad, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  6. A to ja poprosze ten wzòr na katarzyna766@wp.pl będe cierpliwie czekac.Pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń
  7. podesłałam wzory-miłego wyszywania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja też mogę prosić o ten wzór na moniawp@op.pl będę cierpliwie czekać.Pozdrawiam Monika

      Usuń
    2. A czy ja jeszcze moge prosic o wzor basiulag_1986@buziaczek.pl
      dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Witam, czy mogłaby mi Pani wysłać również wzór wraz z opisem mulin? Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Mateusz
    mata3814@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Piękny obraz kawał dobrej roboty. Poszukuję tego wzoru w różnych gazetach ale widocznie mam pecha. Czy byłaby możliwość przesłania tego wzoru wraz z opisem mulin?? Z góry dziękuje mariolatb@o2.pl Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, Podoba mie się bardzo Twoja praca, wiem ile przy tym roboty, ja szukam tego wzoru ale nie moge znaleźć czy mogłabyś mi również przysłać wzór z wykazem mulin? Adres to: ganczarska.d@gmail.com
    Jeśli możesz mi wysłać to będę czekać cierpliwie, Pozdrawiam i Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Czy któraś z Pań mogłaby mi wysłać wzór wraz z rozpiską? nataliaboroszko@onet.pl
    Bardzo dziękuję z góry

    OdpowiedzUsuń