O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 lipca 2014

7. Szaleństwo zakupowe mulinek:-)

Niestety mam ostatnio mało czasu na xxx bo zaczyna się szaleństwo przy ogrodzeniu działki ale na postawienie choćby kilku krzyżyków zawsze wieczorem muszę znaleźć choćby 5 minut. Ponieważ wpadło ostatnio mi parę zł postanowiłam na zaś zakupić mulinę (totalne szaleństwo). Jest to mulina z firmy PND więc mogłam sobie na zamówienie większej partii pozwolić bo ci co kupują wiedzą że ceny są niższe i aż tak po kieszeni nie uderzy. I tak oto przeglądając swoje zbiory wzorów z haftami w oko mi wpadły damy-miałam okazje zobaczyć je u koleżanki i bardzo mi się podobają. Mulina będzie czekać na swoją właściwą godzinę i mam nadzieję że jesienią zabiorę się za wyszywanie damulek;-)

Ale ponieważ czas teraz mnie ogranicza to wymyśliłam że będę tempem żółwia wyszywała coś mniejszego i w miarę prostego więc paczka się zwiększyła i tak oto z ok 90 sztuk na damy zrobiło się 234 sztuki muliny. Będę wyszywała dziewczynki i motywy dziecinne np: ''dzieci z kwiatami''.
Częściowo mulinę już podzieliłam na małe wzory na damy chwilowo leża wszystkie razem i czekają aż znajdę chwilę aby się pozłościć i je posegregować. A tak się prezentują moje zakupy:


3 komentarze:

  1. Ogromne zakupy, sporo czasu zajmie spożytkowanie wszystkich motków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiem wiem ;-) -tym bardziej że ja od niedawna bawię się w xxx i aż tak szybko mi nie idzie jak patrzę na inne blogi to wyszywanie ale nie zawsze jest wolna gotówka więc ten pierwszy raz zaszalałam -muszą cierpliwie czekać w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, będę ci kibicować! Bo ja już je mam.:))

    OdpowiedzUsuń