O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 września 2017

153, Candy w ArtBrawurce

Niby do świąt jeszcze troszkę czasu mamy ale już dziś w ArtBrawurce piękne świąteczne papiery, tekturki i dodatki świąteczne w Candy rozdają.

Chętnych za chwilę na pewno będzie od groma ale i ja dołączę licząc na szczęśliwy los:-)


9 komentarzy:

  1. Szczęścia w losowaniu, Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz tam zerknę, bo nie znam tego sklepu. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam szczęścia w wszelakich losowaniach,ale trzymam kciuki bu Tobie sie udało:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu ja tez nie mam ale nie zaszkodzi spróbować;-)

      Usuń
  4. Powodzenia Agnieszko, trzymam za Ciebie kciuki!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń