O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 lutego 2015

22. Święta coraz bliżej:-)

                                                                             
Niby do świąt jeszcze sporo czasu ale powolutku już coś się u mnie tworzy. Tym razem postanowiłam pierwszy raz spróbować metody karczochowej i decoupage. Niestety przy pierwszych dwóch jajkach karczochowych moje paznokcie ucierpiały przy wyciąganiu szpilek bo za bardzo wystawała a to coś znów innego ale już wprawę nabieram i jest coraz lepiej i kombinuję jak tu jeszcze rozweselić jajeczka i coś innego zrobić. Przeglądam neta i podpatruję a może coś mi w oko wpadnie-choć już jest masa takich rzeczy które chciałabym zrobić ale to chyba nie na moje liche zdolności. A teraz zapraszam do obejrzenia tego co już powstało:











      Do decoupage  użyłam jajek styropianowych- chyba nie jest to najlepszy wybór bo są nierówności i nie jestem do końca zadowolona z końcowego efektu-ale to dopiero początek nauki i się nie zrażam tym. Czekam za zestawem serwetkowym jaki zakupiłam i będę dalej się szkolić w tej dziedzinie. Myślę nad ozdobieniem czegoś drewnianego-może zestaw kuferkowy który na pewno się przyda na gadżety . A tak oto wyglądają moje jajeczka:






Ostatnio zapomniałam dodać foto skończonej dziewczynki z gołębiem. Jakoś brak mi ostatnio weny na xxx ale dobrnęłam do końca i teraz tylko pozostało mi ją oprawić.


  Myślę teraz nad kolejnym haftem co zacząć i powiem szczerze że mam nie lada kłopot z wyborem bo jest tego za dużo. Albo dalej ciągnę tok dziewczynek (materiał już przygotowany) lub zacznę wyszywać jakiś motyw kwiatowy. I tak dumam dumam i efektów brak.
Uff ale się dziś rozpisałam. Wybaczcie za tą ilość zdjęć ale chciałam pokazać co udało mi się zrobić. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających:-)

13 komentarzy:

  1. Aguś pracuś z Ciebie. Cudowne jajca stworzyłaś, karczochy jak i decu wyglądają świetnie.Ćwiczenie czyni mistrza.
    Haftowana dziewczynka super wyszła, teraz następne z tej serii zrób, nie zabieraj się za nic innego, bo utkniesz z ufokiem, a szkoda by było.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję pięknie za miłe słowa:-) Zaczęłam dziś kolejną dziewczynkę tym razem z misiem. Niestety ufoki już jakieś są ale jedną pracę kończę więc zawsze będzie mniej, Pozdrawiam serdecznie;-)

      Usuń
  2. Dziewczynka cudna jak już pisałam przypomina mi dzieciństwo Kolorowo u Ciebie i różnorodnej: ) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jaja... pracowita jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-chwilowo brak weny na xxxx to jajca powstają;-)

      Usuń
  4. No, no. Widzę, że pracowita z ciebie pszczółka. Masz rację, święta raz dwa zlecą i warto się już przygotowywać. Jajeczka wyszły ci bardzo efektownie. Szczególnie te układane w karczocha i te w quilligu ( czy jak to się pisze.. ;)) Bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak coraz bliżej a że kilka jajek było na zamówienie to trzeba było się wziąść do roboty. Dziękuję za miłe słowo i odwiedziny:-)

      Usuń
    2. Piękne jaja robisz, to nie dziwi mnie, że zamówionko padło. :P

      Usuń
  5. witam:)
    wpadłam z rewizytą by podziękować za udział w moim candy !
    jednak jeśli pzowolisz to zostanę tu na dłużej gdyż pięknie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam:)
    wpadłam z rewizytą by podziękować za udział w moim candy !
    jednak jeśli pzowolisz to zostanę tu na dłużej gdyż pięknie tu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej -będzie mi miło Cię gościć. Dziękuję za miłe słowo i oczywiście za organizowane candy:-)

      Usuń
  7. Dziekuje za głos oddany na moją prace w wyzwaniu kwiatowym:-)
    Twoje prace są zachwycające!
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń