O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 grudnia 2016

102. Bombardowanie rolek

Witajcie kochani:-)

Wieczorową porą pomimo że padam na twarz, przychodzę szybciutko pokazać efekt bombardowania rolek w zabawie u Danusi. Ponieważ w miniony piątek brałam udział w akcji charytatywnej w szkole u swoich pociech wykorzystałam puste rolki na stroiki. 

Kursik na zrobienie stroika wzięłam właśnie od Danusi-znajdziecie go TU

A oto efekty mojej pracy:






 

i na koniec kolaż wszystkich stroików:


Wszystkie stroiki poszły raz dwa i  szczerze mówiąc gdybym miała jeszcze z pięć takich stroików też wróciłabym z pustą ręką do domu. Cieszę się ogromnie że mogłam wspomóc chore dziecię w choć małym stopniu. Mój haftowany Papież też się sprzedał-tylko nie wiem za ile bo stałam na stoisku i ominęła mnie większość licytacji. 

Aby nie zaśmiecać kolejnego posta z aukcja-mam nadzieję że mi Danusia wybaczy:-) pokaże jeszcze stroiki dwa i karteczki jakie starszy syn wziął na stoisko do swojej klasy.



Karteczki haftowane i scrapkowa były robione na zabawy karteczkowe a pozostałe na szybciutko robiliśmy późnym wieczorem dzień przed imprezą-poszły wszystkie nawet ceny przystępne bo chętnie płacili klienci 15zł. 

 

 Dziękuję kochani za wspaniałe komentarze pod wcześniejszym postem z karteczkami-dostałam skrzydeł jak je czytałam. 

 

Ok na dziś to tyle mykam na relaksującą kąpiel i do łóżka bo przemęczenie daje mi się w znaki:-) (dziś byłam na kiermaszu ale to zaś)

 

Pozdrawiam serdecznie. Buziaki:-)


 

15 komentarzy:

  1. Masz wielkie serducho 😊
    Baaa nawet dwa😍
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne stroiki! Gratuluję udanego kiermaszu :)Trochę też odpoczywaj, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stroiki:-)
    Fajnie że kiermasz się udał:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stroiki,wcale się nie dziwię że znalazły nowych właścicieli,karteczki też są super,wielkie masz serce:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że prace się sprzedały.
    Wszystkie są piękne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace! Fajnie, że kiermasz się udał. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace to nie ma się co dziwić, że poszły jak świeże bułeczki :) odpoczywaj Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroiki piękne to i nic dziwnego, że szybko znalazły nowych właścicieli! Kartki też fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stroiki! Danusia inspiruje wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! I bardzo fajnie się je robi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi miło,że wykorzystałaś mój kursik i zrobiłaś śliczne stroiki,które zgłosiłaś do bombastycznej zabawy .
    Liczę ,że w następnym zadaniu też weźmiesz udział.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń