O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 grudnia 2016

106. Wymianka u Uli i karteczki

Witam poświątecznie:-)

Święta zarówno pewnie nie tylko mi minęły szybko ale i Wam. W tym roku w planach miałam leżenie a wyszło inaczej bo każdego dnia ktoś do nas zawitał więc krzątaniny było masę. Ale najważniejsze jakoś przeżyłam, teraz od dwóch dni odsypiam zmęczenie i czekamy ostatni miesiąc na narodziny maleństwa.A że najwyższy czas opublikować post z podziękowaniem dla Was dziewczynki za kartki świąteczne więc to robię w zbiorczym poście.

Na początek  chcę pokazać karteczkę jaką dostałam od Alicji- w zabawie wymiankowej zorganizowanej przez Ulę



Alinka także dorzuciła do karteczki przepiękne śnieżynki które oczywiście dołączyły do ozdobienia choinki



Ja natomiast w zabawie miałam wysłać karteczkę do Ani i poleciała oto taka kocia karteczka:


Uli dziękuję za zorganizowanie zabawy- fajna sprawa nie wiedzieć od kogo się dostanie karteczkę.

A teraz chcę pokazać karteczki jakie do mnie zawitały zarówno przed jak i jeszcze po świętach za co bardzo dziękuję.

Zacznę od Marzenki-mici od której już na początku ubiegłego tyg dostałam przepiękną choinkę. Marzenka miała do obdarowania jedną osobę choineczką śnieżną a okazało się że obdarowała wszystkie osóbki które miały na nią chrapkę -mi przypadła choineczka czerwona-przepiękna która stała na honorowym miejscu aby każdy ją widział.


Marzenko jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję za wspaniały upominek:-)

A teraz lecę z karteczkami od:

Anitki-po raz pierwszy miałam okazję zobaczyć jak wygląda własnoręcznie robiona karteczka sztalugowa:



Uli-piękna scrapkowa karteczka:




Ani-wspaniały reniferek z zabawy Anulki który wyszywałyśmy w większym gronie.


Gosi-cudna srebrna karteczka



Anetty- przecudna kartka z gwiazda betlejemską





Joli- piękna pachnąca karteczka




A wszystkie prezentują się tak:



Dziewczyny jeszcze raz serdecznie dziękuję Wam za karteczki, upominki. Ogromnie miło dostać tyle pięknych prac. Dziękuję za wszystkie życzenia i te karteczkowe jak widać wyżej ale i te na blogu i mailowe. Dziękuję każdej z całego serca. 

Myślę że w tym roku już się nie pojawię z nowym wpisem więc życzę wszystkim którzy wybierają się na bal sylwestrowy jak i tym którzy spędzą tę noc w domu (jak ja)  szampańskiej zabawy.



 i na pożegnanie aby nie było tylko tak: haha









10 komentarzy:

  1. Jak to miło jak ludzie o nas pamiętają!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc pięknych prac:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki :) cieszę się, że wymianka się udała :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki Agnieszko:) Twoje ptaszyny podbiły serca mojej rodziny:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki ... wszystkie.
    Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymiana i piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale musiałaś być grzeczna :-) Piękne kartki do Ciebie przyleciały i cudne śnieżynki .
    Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności.
    Kochana ja dziękuję za pięknego pingwinka😍
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko to ja dziękuję za udział w zabawie i za kartkę.
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 🎆 🎆 🎆 🎆 🎆 🎆 🎆 🎆 🎆 🎆

    OdpowiedzUsuń