O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 grudnia 2016

104. Karteczki grudniowe

Witam kochane kobietki:-)


Wreszcie przychodzę z karteczkami na zabawę grudniową u Ani i Uli.

Powiem szczerze że już bałam się iż w grudniu będę musiała odpuścić sobie zabawę lub że zrobię karteczki takie lichutkie z serwetek ale jakoś powolutku udało mi się postawić te parę krzyżyków i będą haftowane karteczki.
Nie wiem kiedy minął mi rok w bawienie się karteczek-masakra szybko to jakoś zleciało.
Dzięki zabawom u dziewczyn uczę się ciągle robienie owych prac bo w styczniu to a nie miałam pojęcia jak je robić i jak dziś robiłam kolaż karteczek od początku to aż wstyd je pokazywać. Ale że są to moje pierwsze karteczki to niech leżą głęboko w szufladzie i może jak nabiorę już wprawy w karteczkowanie kiedyś zasiądę i porównam te pierwsze i ostatnie.

No nic żeby nie przedłużać przechodzę do sedna sprawy bo wiadomo wszyscy jesteśmy zabiegani przed świętami i moich wypocin nie ma sensu za dużo pisać.

Zacznę od karteczek do Ulki

tu wytyczną na grudzień było aby spośród wszystkich miesięcy wybrać minimum trzy elementy.
i tak oto powstały u mnie dwie karteczki:

jest aniołek, kolor czerwony, gwiazdka, i co prawda nie czerwona ale złota gwiazda betlejemska
.

druga karteczka to: zwierzątko-nie rogate, kolor czerwony się przewija na skarpetach i bombkach, śnieżynki, i choinka wiadomo składa się z gałązek.
Uleńko mam nadzieję że mi zaliczysz karteczki grudniowe:-)


 i kolaż obu karteczek:



i małe podsumowanie wszystkich karteczek w kolażu zbiorczym. W zabawie u Uli zrobiłam łącznie 21 karteczek:-)




A teraz przechodzę do Ani:

banerek grudniowy:


Tutaj można było sobie wybrać dowolny miesiąc i wg jego wytycznych zrobić karteczki grudniowe.
U mnie pierwszym zamiarem  był październik , wyszyłam skarpetę i kiedy wzięłam się za okolicznościową musiałam z danego miesiąca zrezygnować ze względu na ozdobną ramkę. Ale że misio w skarpecie jest przecież motywem świątecznym to wzięłam go wrzuciłam do miesiąca listopad.

A w listopadzie królowały takie motywy:


zacznę od ptaszorków:

kolejna karteczka wg mapki, motyw bożonarodzeniowy z dodatkiem gwiazdki brokatowej :


 i ostatnia okolicznościowa-serduszko obsypane brokatem:


 i kolaż grudniowych karteczek:


oraz zbiór wszystkich karteczek bożonarodzeniowych jakie zrobiłam w zabawie u Anulki.
Tutaj powstało 20 karteczek  z tematyką zimowych świąt:


Uff to już koniec na ten rok karteczek . Raz szło lepiej, raz gorzej ale jakoś dałam radę i jestem dumna że pomimo czasem ciężkich momentów nie poddałam się.
Od stycznia obie dziewczyny dalej będą prowadziły zabawę karteczkową-mam zamiar dalej uczyć się tworzyć karteczki.

A organizatorkom-ANI i ULI z całego serduszka dziękuję za dotychczasową zabawę:-)


Na dziś koniec pisania, myślę że jeszcze przed świętami wpadnę pokaże prace jeszcze świąteczne jakie zrobiłam na zamówienie.
Dziękuję za wszystkie komentarze akie pozostawiacie pod moimi postami-dają one tyle radości i zarazem kopa do dalszego działania.

Pozdrawiam serdecznie :-)



18 komentarzy:

  1. Agnieszko, jestem zachwycona Twoimi karteczkami - te hafty są wspaniałe. A moją faworytką jest kartka z gilami na gałązce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie podsumowania są fajne, bo widać postęp :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne hafciki! I tak dzięki zabawie masz mnóstwo gotowych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko piękne karteczki stworzyłaś :) Kocia jest urocza :) Dziękuję za rok wspólnego kartkowania i za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, a hafciki cudne:) Ptaszki najpiękniejsze:)Podziwiam za całoroczne karteczkowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo podobają się Twoje karteczki,świetna robota:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko Ty wiesz, że ja uwielbiam te Twoje drobne hafty. zawsze pięknie dokładnie wyszyte. A haft broni się sam i wielu dodatków nie potrzebuje, dlatego Twoje kartki podobają mi sie takie jak są . Ale wiadomo na naukę nigdy nie za późno więc jak czujesz taką potrzebe.. inspiracji w zabawach mnóstwo :-)
    Ja ze swej strony dziękuję za udział w zabawie i komplet zaliczonych miesięcy. No i liczę na Ciebie w II edycji :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki śliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko piekne są Twoje prace karteczkowe. Zazdroszczę takiej kolekcji :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, którą wybrać? nie wiem, może z misiem w skarpecie? ale i ptaszki ładne? no nic kolekcja godna podziwu! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczenie czyni mistrzem, a kartki już robisz piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam was za te hafciki, a karteczki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. karteczki prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kartki! Najbardziej podziwiam te haftowane :) Gile the best :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Agnieszko zaskoczyłaś mnie ogromnie cudownymi 🎁 prezentami. Bardzo,bardzo dziękuję 😊.
    🎄 WESOŁYCH ŚWIĄT 🎄

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki, haftowane gile są cudne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zawsze hafty zachwycają :-))) Piękne kartki ,wszelkiej pomyślności w 2017 roku życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń