O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 grudnia 2016

103. Choinki orzechowe

 Witajcie serdecznie:-)


Dziś w sobotni wieczór wpadam pokazać Wam moje pierwsze w życiu choinki jakie zrobiłam z orzechów. Praca niby nie trudna jednak czasu sporo mi zajęło sklejenie takiej jednej choineczki. Dodatkowo dwa paluchy sobie poparzyłam klejem, no ale takie są efekty zabawy z klejem na gorąco.
Choinki czekają na kiermasz świąteczny na który wybieram się za tydz jeśli tylko nic się nie zmieni. Na ostatnim wszystko co wzięłam z sobą przywiozłam z powrotem-brak zainteresowania totalnie. Prawie wszyscy sprzedający wychodzili z kwaśnymi minami. Niestety w miasteczku w którym byłam kiermasz był zorganizowany po raz drugi i mało kto o nim wiedział i kupujących była garstka. Jedynie sprzedawały się stroiki na jednym stoisku. A na bombki decu-wspaniałe miała dziewczyna nikt nawet nie spojrzał.
Jeśli idzie o moje choineczki nie przejmuję bo mam komu dać w razie czego na święta a jedną zostawię sobie.
Jako pierwszą zrobiłam choinkę z połówek orzecha-środek cieszył się powodzeniem i chętnych na wyjadanie było dużo.



druga i trzecia powstały już z całych orzechów.




ozdobione są jak widzicie dość skromnie-szału nie ma. Nie chciałam aby te orzechy gdzieś po drodze "zaginęły"

A teraz lecę do karteczek grudniowych bo mi igiełka wystygnie a że już powoli czas w koperty pakować i na pocztę się udać to trzeba sprężyć swoją pania na cztery litery i ruszyć się do roboty.

Pozdrawiam serdecznie:-)










8 komentarzy:

  1. Tez robiłam dwa lata temu, paluchy i klej nie lubią się oj nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne choineczki i bardzo pracochłonne. Oby miały powodzenie na kiermaszu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe choineczki :))). Powodzenia na kiermaszu, oby tym razem było lepiej :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. Choineczki urocze! Oby miały wzięcie! a paluszki niech się szybko goją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne choineczki:) Powodzenia na kiermaszu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są! ale i pracy przy ich powstawaniu było też zapewne sporo. Oby kiermasz był owocny! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń